קרן YL Ventures הובילה השקעה בסטארט-אפ של יוצאי Wix

הסטארט-אפ Enso Security הוקם השנה ופועל בתחום של ניהול אבטחת האפליקציות הארגוניות

היזמים בתמונה מימין לשמאל: חן גור אריה, רוי ארליך וברק טווילי / צילום: אריק סולטן
היזמים בתמונה מימין לשמאל: חן גור אריה, רוי ארליך וברק טווילי / צילום: אריק סולטן

הסטארט-אפ Enso Security, שפועל בתחום ניהול אבטחת האפליקציות הארגוניות, הודיע היום על גיוס של שישה מיליון דולר בהובלת YL Ventures ובהשתתפות של Jump Capital וכן משקיעים פרטיים.

החברה הוקמה לפני כמה חודשים על ידי שלושה יוצאי Wix, רוי ארליך, חן גור אריה וברק טוילי. היא מעסיקה שבעה עובדים, ובחברה מציינים כי הם מתכננים לגדול ל-30 עובדים עוד השנה.

הטכנולוגיה של החברה מאפשרת לנהל את אבטחת האפליקציות שמפתח הארגון באופן אוטומטי ובקנה מידה רחב. בחברה הסבירו כי "שוק האבטחה לאפליקציות ארגוניות אינו מקבל כיום מענה ראוי ואנשי האבטחה צריכים לבצע באופן ידני פעולות רבות הדורשות זמן ומשאבים. החוב הטכני גורם לעיכובים באישור אפליקציות, ומוביל לעליה בכמות של 'אפליקציות צללים', המהוות סיכון גדול אפילו יותר, כיוון שצוותי האבטחה כלל לא מודעים לקיומן".

"כאנשי אבטחה בארגונים גדולים, חווינו על בשרנו את הקושי הקיים במרדף אחרי קצב הפיתוח, עמידה בלוחות זמנים לוחצים, חוסר יכולת לדעת אילו אפליקציות מפותחות בארגון בכל רגע נתון והאם הן מאובטחות כנדרש", הסביר ארליך בהודעה שפרסמה החברה. "אבטחת אפליקציות לא חייבת להיות מסובכת. הפלטפורמה של Ensoמאפשרת לארגונים לבנות אפליקציות בטוחות מבלי להוות מכשול בתהליך הפיתוח".