קונטרולאפ גייסה 27 מיליון דולר לאיתור תקלות מחשוב

הפתרון של קונטרולאפ מאפשר לארגונים לאתר ולפתור בזמן אמת תקלות במחשבי הקצה • המנכ"ל והמייסד אסף גנות: "אנחנו רוצים לבנות חברה גדולה שתלך להנפקה"

יוני אביטל ואסף גנות, מייסדי חברת קונטרולאפ / צילום: David Garb
יוני אביטל ואסף גנות, מייסדי חברת קונטרולאפ / צילום: David Garb

הסטארט-אפ הישראלי קונטרולאפ (ControlUp), המפתח טכנולוגיה לניהול מחשבי הקצה בארגונים גדולים, הודיע היום (ד') על השלמת סבב גיוס בהיקף של 27 מיליון דולר, בהובלת הקרנות JVP ו-K1. לדברי אסף גנות, מייסד ומנכ"ל החברה, הגיוס נסגר סופית רק בימים האחרונים.

קונטרולאפ הוא סטארט-אפ ותיק יחסית שהוקם ב-2011 על ידי אסף גנות (מנכ"ל) ויוני אביטל (סמנכ"ל תפעול). מטה החברה ממוקם בעמק הסיליקון בקליפורניה, אך 124 מתוך 180 העובדים בחברה מועסקים בישראל. בעקבות הגיוס הנוכחי מצהירה קונטרולאפ כי תגדיל את כוח האדם שלה ב-40% במהלך 2021.

עד היום קונטרולאפ גייסה כ-40 מיליון דולר כולל הגיוס הנוכחי, כאשר JVP היא המשקיעה הגדולה ביותר בחברה והובילה עם K1 גם את הסיבוב הקודם של קונטרולאפ ב-2017. קונטרולאפ תומכת ביותר מ-1,200 ארגונים בהם אמריקן אקספרס, ספרינט, ורייזון וטי-מובייל.

גנות מייחס את הגיוסים הנמוכים יחסית של החברה עד היום לתרבות ארגונית יעילה וליכולת שלה לייצר מזומנים בעצמה. "מאז ספטמבר שנה שעברה אנחנו נמצאים בתזרים מזומנים חיובי כאשר הקורונה הציבה אותנו בקדמת הבמה. העבודה מהבית הגדילה את הסיבוכיות של ניהול המחשבים בארגון, מה שהביא לגאות בפניות אלינו", הוא אמר.

הפתרון של קונטרולאפ מאפשר לארגונים לאתר בזמן אמת תקלות או ביצועים ברמה נמוכה וגם לפתור את התקלות מתוך מגוון פתרונות מוכנים מראש מאותה המערכת. הפתרון מקל את התמיכה במשתמשי הקצה, זיהוי בעיות ועומסים הנוצרים על גבי התשתית ומציאת מקור הבעיה במהירות כדי לספק לה מענה.

ביחס לתוכנית לעתיד אמר גנות כי "אנחנו מסתכלים קדימה לכיוון של בניית חברה גדולה. אנחנו לא מחפשים למכור אלא רוצים ללכת להנפקה. עד היום היינו ממוקדים בשווקים של ארה"ב ומערב אירופה, וכעת אנחנו רוצים להתרחב גם לאזורים נוספים, תוך שאנחנו ממשיכים לשפר את הפלטפורמה ולהתחרות בשחקנים הגדולים".

"קונטרולאפ מובילה את הדור הבא של אוטומציית הביצועים של מערכות המידע, המבוזרות בין המשרד לבין נקודות הקצה, שלעיתים נמצאות בבית או במקומות שונים, ונותנת תמונה מלאה לארגון על ביצועי הרשת שלו", אומר אראל מרגלית מייסד ויו"ר JVP. "באמצעות בינה מלאכותית החברה מאפשרת לרשת ללמוד את הביצועים הטובים ביותר ברשתות מקבילות ולשפר ביצועים בזמן אמת".