i24NEWS חתם על הסכם לשיתוף-פעולה עם קבוצת תקשורת מאיחוד האמירויות

הערוץ שבשליטת פטריק דרהי חתם על הסכם במסגרתו יחליפו הצדדים תכנים כמו כתבות, סרטי תעודה וחומרי ארכיון ויספקו דיווחי חדשות משותפים באמצעות כתבים באיחוד האמירויות ובישראל

אולפני ערוץ I24news / צילום: חי כהן
אולפני ערוץ I24news / צילום: חי כהן

ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS, שבבעלות חברת אלטיס (Altice) שבשליטת פטריק דרהי, חתם על הסכם לשיתוף-פעולה בתחומי התוכן והטכנולוגיה עם קבוצת התקשורת והשידור "Abu Dhabi Media" מאיחוד האמירויות.

במסגרת ההסכם יחליפו הצדדים תכנים כמו כתבות, סרטי תעודה וחומרי ארכיון ויספקו דיווחי חדשות משותפים באמצעות כתבים באיחוד האמירויות ובישראל, תוך התמקדות בדיווחי חדשות וראיונות בשפה הערבית. בנוסף יתקיים גם שיתוף-פעולה טכני בתחום טכנולוגיית שידורי החדשות והטלוויזיה.

i24NEWS היא רשת חדשות בינלאומית המפעילה שלושה ערוצים בשלוש שפות: ערבית, אנגלית וצרפתית. אבו דאבי מדיה (ADM) הוא גוף השידור הציבורי הגדול באיחוד האמירויות שהוקם ב-1969 ועוסק בפיתוח, הפקה והפצה של תוכן בתחומי החדשות, הבידור, הספורט והתרבות. החברה כוללת 23 נכסי מדיה ושתי חברות בת - Tawzea ו-UPP.

לדברי פרנק מלול, מנכ"ל ומייסד i24NEWS, "כרשת חדשות בינלאומית, אנו שואפים להרחיב את שיתופי-הפעולה עם פלטפורמות ברחבי העולם. זהו צעד נוסף שיאפשר את המשך צמיחת הפעילות שלנו ואנו מברכים עליו במיוחד לאור העובדה כי מדובר בשותף מוביל במזרח התיכון, האזור אותו אנחנו מסקרים בהרחבה. שיתוף-פעולה שכזה בין שני כלי התקשורת יטיב בראש ובראשונה עם הצופים שלנו ברחבי העולם, אשר יזכו לקבל סיקור מקיף וקולות מגוונים המשקפים יחדיו בצורה האופטימלית את האירועים במזרח התיכון החדש".

עבד-אל-רחים אל בטיח׳ אל-נועיימי, מנכ"ל בפועל של קבוצת ADM מסר כי "הסכם זה משקף את שאיפות החברה ליצירת קשרים חזקים ואיתנים עם כלי תקשורת שונים, ברמה האזורית והעולמית".

לדבריו "תעשיית התקשורת דורשת בריתות אסטרטגיות חזקות על מנת להשיג יציבות ויצירתיות, כמו גם כדי לשפר את איכות תוצריה. שיתוף-הפעולה שלנו עם i24NEWS יאפשר לנו לחזק את היכולת לייצר ולספק תוכן מדיה ייחודי".