אדלר חומסקי ופרוקטר & גמבל זכו בגרנד פרי בתחרות היורובסט

הזכייה הינה עבור מהלך "רבי-בוט" בקטגוריית media תחת Use of digital • מדובר בכלי לנשים חרדיות בזמן נידה, במסגרתו נוצר תהליך שמקצר את פרק הזמן בו האישה צריכה לחשב אחרי המחזור החודשי מתי היא מפסיקה להיחשב טמאה ועליה לטבול במקווה ולהיטהר

אייל חומסקי / צילום: אביב חופי
אייל חומסקי / צילום: אביב חופי

קבוצת הפרסום אדלר חומסקי וחברת פרוקטר & גמבל זו במדליית גרנד פרי (זהב) בתחרות הפרסום היוקרתית יורובסט עבור עבודה למותג אולוויז. הזכייה הינה עבור מהלך "רבי-בוט" בקטגוריית media תחת Use of digital.

יורובסט היא אחת מתחרויות הפרסום הנחשבות באירופה. בתעשייה מתייחסים לתחרות כמו אל "בייבי קאן" כי היא מנוהלת ע"י אותו גוף, אך השופטים שם בכירים ביותר ונמנים בעיקר על תעשיית הפרסום של אירופה.

מהלך "הרבי-בוט" של אולוויז, עימו זכו פרוקטר ואדלר חומסקי, אמור להיות כלי לנשים חרדיות בזמן נידה, במסגרתו נוצר תהליך שמקצר את פרק הזמן בו האישה צריכה לחשב אחרי המחזור החודשי מתי היא מפסיקה להיחשב טמאה ועליה לטבול במקווה ולהיטהר. אולוויז יצרה, בשיתוף פעולה עם רבנים ובלניות, אפליקציית רשת חינמית המתממשקת לטלפון או למחשב ולומדת את חוקי ההלכה. בעזרת בינה מלאכותית היושבת בענן, יכולה כל אישה אשר אינה בטוחה, לסרוק את הפד שלה באופן אנונימי ולקבל ניתוח מיידי המתחשב בכל חוקי ההלכה, ללא צורך לפנות לאף סמכות חיצונית. את האפליקציה הפיץ המותג בקבוצות פייסבוק סגורות של המגזר החרדי ובתקופת טרום הקורונה, גם במקוואות בעזרת בלניות ומדריכות כלה.

קבוצת אדלר חומסקי הייתה מעורבת במהלך בין היתר דרך חברת go מובלין, שהייתה אחראית על התכנות ולימוד המכונה של האפליקציה. על הקידום בתוך החברה החרדית אמון משרד היח"צ שטרן אריאל.

המהלך קוצר בחודשים האחרונים פרסים רבים בתחרויות פרסום בעולם. כך זכה בזהב כפול גם בקטגורית הטכנולוגיה וגם באימפקט בתחרות פסטיבל המדיה בחודש שעבר, ובנוסף להכרזה על זהב בתחרות ה-Extraordinary awards של קבוצת WPP.

לדברי טל ריבן, משנה למנכ"ל אדלר חומסקי: "כל מי שהשתתף בתחרות היורובסט יודע כמה זה קשה לזכות במדליה ובטח כשמדובר במדליית זהב. זאת גאווה גדולה למשרד, ללקוח ולכל השותפים למהלך".