ינון שפרן רוכש מאורון שטח מסחרי באור יהודה תמורת 24 מיליון ש'

ב-2019 רכשה אורון מגרש באור יהודה בשטח של כ-8.6 דונם לבניית דירות ושטח מסחרי • כעת היא מוכרת את השטח המסחרי לשפרן נכסים ולברק מניבים

 

אור יהודה / הדמיה: אורון נדל"ן
אור יהודה / הדמיה: אורון נדל"ן

חברת אורן נדל"ן, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, מוכרת שטח מסחרי באור יהודה בקרקע שהחברה רכשה רק לפני כשנה. היקף השטח המסחרי שהחברה מוכרת עומד על 1,656 מ"ר, והוא כלול בפרויקט מגורים שבכוונת החברה להקים. תמורת השטח המסחרי החברה תקבל 24.1 מיליון שקל (כולל מע"מ), מידי שפרן נכסים והשקעות בשיתוף ברק מניבים בע"מ שבבעלות אנשי העסקים ינון שפרן וברק הס .

את הקרקע לפרויקט רכשה החברה בנובמבר 2019, כאשר זכתה במכרז של רמ"י. תוך שהיא גברה על שבע הצעות אחרות שהוגשו למכרז. למכרז זה ניגשה החברה תחת שמה הקודם 'ארזים ג.י.א'. הרוכשת היא שפרן נכסים והשקעות בשיתוף ברק מניבים בע"מ שבבעלות אנשי העסקים ינון שפרן וברק הס.

בהודעת החברה כעת היא מסרה כי בפרויקט מתוכננות להיבנות 246 דירות, מרביתן במסגרת של מחיר למשתכן. אורן נדל"ן הינה חברת בת בקבוצת אורון אחזקות והשקעות, המקדמת את הקמתן של מאות יח"ד בשנה. בתחום 'מחיר למשתכן', זכתה החברה במכרזים לבניית מאות יח"ד בב"ש, מגדל העמק, אור יהודה, מבשרת ציון, ראשון לציון ועוד. החברה פועלת רבות גם בתחום ההתחדשות העירונית ולאחרונה אושרו תוכניות שהגישה לפרויקטים בגבעת אולגה בחדרה ובדרך השלום בת"א.

מנכ"ל החברה, מריו קופל מסר כי, "זו עסקה נוספת של החברה המשתלבת באסטרטגיה של החברה להתמקד בליבת הפעילות העסקית של החברה- בניית דירות מגורים בהיקפים נרחבים ברחבי הארץ. אנחנו שמחים שבפרויקט החדש שלנו בקרה לשכונה החדשה באור יהודה הנושק לבסיס תל השומר ולסביון הדיירים שלנו ייהנו מאיכות חיים גבוהה שנתמכת בשרותי נוחות ומסחר איכותיים והכל בקירבה לבית וללא צורך להתניע את הרכב".

המוכרת יוצגה בעסקה ע"י עוה"ד חגי אדורם וחן ספדאל ממשרד אדורם ושות', הקונה יוצגה ע"י עו"ד אסף אנגלרד שותף בכיר וגלעד גוני ממשרד עוה"ד המבורגר עברון.