אל על | בלעדי

אורן כהן-בוטנסקי ימונה לסמנכ"ל לקוחות ושירות באל על

אורן כהן-בוטנסקי צפוי להיכנס לתפקידו בתחילת חודש מרץ, כשהוא שימש כסמנכ"ל השירות והמכירות של קבוצת ישראכרט ואמריקן אקספרס ובתפקידו האחרון שימש כממונה על אגף בנקאות ישירה וחווית הלקוח בבנק הפועלים

אורן כהן-בוטנסקי, סמנכ"ל לקוחות ושירות באל על / צילום: תמונה פרטית
אורן כהן-בוטנסקי, סמנכ"ל לקוחות ושירות באל על / צילום: תמונה פרטית

מסע ההצטיידות של אל על בבכירים נמשך: לגלובס נודע כי החברה תצרף לשורותיה את אורן כהן-בוטנסקי לתפקיד של סמנכ"ל לקוחות ושירות. כהן-בוטנסקי צפוי להיכנס לתפקידו בתחילת חודש מרץ, כשהוא שימש כסמנכ"ל השירות והמכירות של קבוצת ישראכרט ואמריקן אקספרס ובתפקידו האחרון שימש כממונה על אגף בנקאות ישירה וחווית הלקוח בבנק הפועלים. כהן-בוטנסקי זכה להערכה עצומה בבנק הפועלים ולפתחו מונחת משימה חשובה במסגרת ההמראה של אל על על מסלול ההתאוששות, חווית הלקוח והקשר עם הנוסעים.

כהן-בוטנסקי מביא עמו 27 שנות ניסיון בעולמות חווית הלקוח בתחומי השירות והמכירות בענפים שונים הכוללים לא רק את ענף הבנקאות אלא גם את ענף התקשורת, הדיגיטל, סלולר, ומערכות פיננסיות בארץ ובחו"ל. בפוסט שפרסם בפייסבוק בו הוא הודה למנכ"ל הבנק דב קוטלר, הוא כתב כי: "היום הודעתי בבנק שאני מסיים פרק משמעותי ועוצמתי, באגף בנקאות ישירה וחווית לקוח של 4.6 שנים וממשיך הלאה במסע לשיפור חווית הלקוח בישראל - זו עבורי שליחות".

כהן-בוטנסקי הוא בוגר תואר ראשון במדעי החברה באוניברסיטת בר אילן, תואר שני במנהל עסקים ושיווק ותואר ראשון נוסף בפסיכולוגיה, הוא בן 47 ונשוי עם שני ילדים, והוא יצטרף לרשימת הבכירים שמגיעים לאל על מהזירה הבנקאית בהם יו"ר הדירקטוריון דוד ברודט ששימש כיו"ר בנק לאומי. כהן-בוטנסקי צפוי להחליף בתפקידו את אמיר רוגובסקי המכהן בתפקיד מזה 4 שנים.

בתוך כך, הלילה (ה') ייכנס לתפקידו כמנכ"ל באל על אביגל שורק שכבר נחת בישראל מארה"ב ולאחר שישלים את ימי הבידוד שנדרשים הוא יגיע למשרדי החברה. עוד לפני כן שורק כבר החל בהחלפה של בכירים באל על, לאחרונה הוא מינה את יצחק (איציק) אליאב מונה לסמנכ"ל הכספים של אל על. אליאב (45) שימש כסמנכ"ל הכספים של פוקס ושל חברת הבדים אבגול והוא החליף בתפקידו את דגנית פלטי שכיהנה כסמנכ"לית הכספים של אל על בשש השנים האחרונות.

עם הכניסה של המנכ"ל החדש מסתמן כי אל על תשלים בקרוב גיוס חוב כשהיא תיטול הלוואה בהיקף של 300 מיליון דולר בערבות מדינה בשיעור של 82.5%. חלק מהסכום זה, בדומה לגיוס ההון שאל על ביצעה בהנפקה בחודש ספטמבר האחרון - יוקדש לטובת החזר החוב לנוסעים על טיסות שבוטלו בתקופת הקורונה. משם אל על תצטרך לפתוח דף חדש על טהרת השירות עם הנוסעים כשהיא תרצה לזכות באמונם מחדש.