תע"א תשתתף לראשונה בתערוכת IDEX לתעשיות ביטחוניות באבו דאבי

במהלך ימי התערוכה תתמקד החברה בקידום הקשר ושיתופי-הפעולה המקומיים בין התעשייה האווירית למשרדי הממשלה, לזרועות הביטחון, לתעשיות המקומיות ולאקדמיה – וזאת לטובת הרחבת הפעילות העסקית של החברה עם מדינות האזור

בועז לוי, מנכ"ל התעשייה האווירית הנכנס / צילום: תעשיה אוירית
בועז לוי, מנכ"ל התעשייה האווירית הנכנס / צילום: תעשיה אוירית

התעשייה האווירית תשתתף לראשונה באופן רשמי ותחת דגל ישראל בתערוכת IDEX לתעשיות ביטחוניות שתתקיים בסוף פברואר באבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הביתן של התעשייה האווירית יכלול מגוון רחב של מערכות בדגש על מערכות חלל, תעופה אזרחית, מטוסי משימה ועוד.

במהלך ימי התערוכה תתמקד החברה בקידום הקשר ושיתופי-הפעולה המקומיים בין התעשייה האווירית למשרדי הממשלה, לזרועות הביטחון, לתעשיות המקומיות ולאקדמיה - וזאת לטובת הרחבת הפעילות העסקית של החברה עם מדינות האזור.

הדגש של התעשיה האווירית יושם על המימד הכוללני המאפיין את החברה : מתן פתרונות מבצעיים מלאים - Systems of Systems, לשימושים נרחבים באוויר, בים, ביבשה, בחלל ובזירת הסייבר.

מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי: "התעשייה האווירית מברכת על ההסכמים שנחתמו בין ישראל למדינות ערב, הפותחים צוהר לשיתופי-פעולה וידע נרחבים, קידום השקעות, פיתוח ואזרוח טכנולוגיות משותפות. החברה רואה בפעילותה בטריטוריה הזדמנות לקידום שותפויות עם האקו-סיסטם האזורי תוך קידומן בתחום הביטחוני ובתחום האזרחי בעולמות תוכן רחבים ובהם חלל ולוויינות, הגנה אווירית וטילאות, מודיעין, רובוטיקה, מל"טים, סייבר ועוד. התערוכה, בה ניטול חלק, מהווה סנונית ראשונה לפעילות ושימורה בטווח הארוך באיחוד האמירויות - ובאזור כולו".

תערוכת International Defence Exhibition and Conference מארחת השנה עוד חברות ישראליות ובהן רפאל, ECI, אירונאוטיקס ורבות אחרות. בתערוכה יוצב ביתן ישראלי שבו יציגו כמה מהחברות וכן תצוגות נפרדות של החברות הגדולות כמו התעשיה האווירית ורפאל.

בתערוכה משתתפות עשרות מדינות, יצרניות וצרכניות של התעשיות הביטחוניות. היא תתקיים תחת הגבלות מגיפת הקורונה ולכן התוועדויות של קהל גדול ינוהלו בעיקר באמצעים דיגיטליים ובאולמות סומנו כסאות במרוחק זה מזה.