לא החלטית: טוויטר עשויה לשקול השקעה עתידית בביטקוין

סמנכ"ל הכספים של הרשת החברתית טוויטר אמר בראיון ל-CNBC כי טוויטר עדיין שוקלת האם עליה להשקיע בביטקוין והדגיש כי עדיין לא התקבלה הכרעה בנושא • מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי רכש כבר ביטקוין באמצעות חברת סקוור, בה הוא גם מכהן כמנכ"ל

מטה טוויטר בסן פרנסיסקו / צילום: Reuters, Stephen Lam
מטה טוויטר בסן פרנסיסקו / צילום: Reuters, Stephen Lam

הרשת החברתית טוויטר שקלה לרכוש ביטקוין, אך עדיין לא ביצעה כל שינוי, כך אמר נד סגל, סמנכ"ל הכספים של טוויטר, בראיון לרשת CNBC.

באותו ראיון אמר סגל כי הם שקלו בטוויטר לשלם לספקים או לעובדים באמצעות ביטקוין, במידה ואלה יבקשו העברות כספים במטבע דיגיטלי.

"אנחנו עשויים לשקול אם להמיר דולרים לביטקוין בזמן ההעברה או אם אם נרצה ביטקוין במאזן המזומנים שלנו כדי שיהיו מוכנים להעברה", הוסיף סגל.

דבריו של סגל מגיעים בסך הכל כמה ימים לאחר שמנכ"ל ומייסד טסלה, אלון מאסק, חשף כי הוא רכש ביטקוין בשווי 1.5 מיליארד דולר וכי בקרוב טסלה תקבל את המטבע הדיגיטלי כתשלום על רכבים - מה שהזניק את ערכו של הביטקוין. וטסלה ממש לא לבדה
חברות כמו מיקרוסטרטג'י או מרתון פטנט גרופ גם הן רכשו את המטבע הדיגיטלי.

מניית טוויטר עולה בכ-8% בשעה זו לאחר שדוחות החברה הכו את התחזיות אמש (ג').

מנכ"ל טוויטר, ג'ק דורסי, שמכהן גם כמנכ"ל חברת התשלומים סקוור, הוא חובב ביטקוין ידוע ואף אמר בעבר כי הוא מאמין שלאינטרנט יהיה מטבע דיגיטלי משלו. סקוור רכשה באוקטובר האחרון 4,709 ביטקוין בקנייה מרוכזת במחיר של 50 מיליון דולר.