הסכם בהיקף של 30 מיליון דולר לחברת ההנשמה וההחייאה אינוויטק המועמדת להנפקה בת"א

על פי ההערכות החברה מעוניינת לגייס 80-100 מיליון שקל לפי שווי של כ-350 מיליון שקל לפני הכסף • בחברה הושקעו עד כה כ-40 מיליון שקל

חברת ההנשמה וההחייאה אינוויטק ( Inovytech ), שפרסמה היום טיוטת תשקיף שנייה לקראת הנפקה בבורסה בתל אביב, הודיעה היום במקביל על חתימת הסכם הפצה אסטרטגי ראשון. ההסכם הוא מול חברת ADS , חברת אספקת ציוד צבאי אמריקאית המגלגלת מספר מיליארדי דולרים. ההסכם נחתם לאחר שאינוויטק קיבלה את אישור ה- FDA למנשמים ניידים מתוצרתה. ADS התחייבה להזמין לפחות 1,000 מנשמים לשנה במשך שלוש שנים, תמורת סכום כולל של לפחות 30 מיליון דולר.

ההסכם הזה נועד לספק מנשמים לסיטואציות שאינן קשורות רק למגיפת הקורונה ( Covid-19 ) אשר הצמיחה את הכנסות החברה באות אחוזים בשנה האחרונה. מנשמים כאלה כבר נמכרו לגורמים צבאיים כמו צה"ל, צבא שבדיה, ארגון החירום וההצלה הלאומי של נורווגיה ובתי חולים וארגוני הצלה באירופה.

אינוויטק נמצאת כאמור בתהליך של הנפקה בשיטה של הקצאה לא אחידה, אשר צפויה להיערך במהלך השבועות הקרובים. על פי ההערכות החברה מעוניינת לגייס 80-100 מיליון שקל לפי שווי של כ-350 מיליון שקל לפני הכסף.

אינוויטק הוקמה על ידי יוצאי מערכת הביטחון. ב-2019 רשמה מכירות ראשונות בהיקף שולי. ב-2020, על רקע פרוץ מגפת הקורונה, מכרה אינוויטק אלפי מנשמים. בתשעת החודשים הראשונים אשתקד היא רשמה הכנסות של 23.6 מיליון דולר (לעומת פחות ממיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2019) ורווח נקי של 7 מיליון דולר (לעומת הפסד של 1.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה).

אינוויטק מנוהלת על-ידי אודי קנטור, מבעלי השליטה בחברה, והיא מעסיקה 23 עובדים במשרה מלאה. במפעל בבית שאן, שעובד עבורה בקבלנות משנה, מועסקים עשרות עובדים נוספים.

לחברה שלושה קווי מוצר: מנשמים ניידים, קלי משקל, שיכולים לפעול באתרי חירום בבתי חולים עמוסים יתר על המידה ובביתם של חולים כרוניים, לא תלות במקור חשמל או חמצן; Lubo, מכשיר המאפשר פתיחת נתיב אוויר לתוך הריאות באופן לא פולשני; ו- SALI, מערכת המאפשרת ניטור מרחוק של המטופל. המערכת מאפשרת ניטור נשימה, סטורציה, קצב לב, ניטור א.ק.ג, החייאה מודרכת ושוק חשמלי (דפיברילציה).

בחברה הושקעו עד כה כ-40 מיליון שקל ועם בעלי מניותיה נמנים רשת בתי החולים והקליניקות הגרמנית Rhon Klinikum ויצרנית המתכלים לתחום ההנשמה Vincent Medical מהונג קונג.

אינוויטק (Inovytech)

● הוקמה בשנת 2011

● עוסקת במערכות לרפואת חירום 

●  אודי קנטור מכהן כמנכ"ל

● ההכנסות ב-9 החודשים הראשונים של 2020 היו 23.6 מיליון דולר

● השווי המבוקש עומד על סביב 350 מיליון שקל לפני הכסף