אל על | בלעדי

מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על, ליאור טנר, פורש מתפקידו

זאת אחרי 7 שנים • לפי פרסומים, מועדון הנוסע המתמיד הניב לאל על רווחיות משוערת של 25 מיליון דולר בשנה והוערך ע"י גורמים שונים כ"נכס חבוי ששוויו מאות מיליוני דולרים"

עו"ד ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על / צילום: יונתן בלום
עו"ד ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על / צילום: יונתן בלום

מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על, עו"ד ליאור טנר, הודיע על עזיבה - כך נודע לגלובס. טנר (46) משמש כמנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד ופליי קארד ב-7 השנים האחרונות. לפי פרסומים, המועדון הניב לאל על רווחיות משוערת של 25 מיליון דולר בשנה והוערך על-ידי גורמים שונים כ"נכס חבוי ששוויו מאות מיליוני דולרים".

מספר חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על צמח בשנים האחרונות ועומד על כ-2.4 מיליון חברים בישראל ובחו"ל. כרטיס האשראי פליי קארד מונה כיום כ-350 אלף חברים. מחזור העסקאות השנתי של הכרטיס עומד על כ-30 מיליארד שקל.

מיזמים אחרים שהוקמו במועדון בשנים האחרונות כוללים סוכנות ביטוח משותפת עם הפניקס, מיזם מלונות דיגיטלי, מיזם השכרת רכב ובתקופת הקורונה - השקת אתר סחר מקוון המציע רכישות מוצרים בשילוב כסף ונקודות אל על.

ב-2018 יצא המועדון במהלכים שהעניקו לאל על מענקי חתימה של יותר מ-200 מיליון שקל מגופים שונים גופים, לצד הסכם שיתוף-פעולה עם ענק התשלומים מאסטרקארד.

טנר שימש בעבר כמנכ"ל"פאואר קארד וכמנכ"ל רשת הספרים ומוצרי הפנאי האקדמית "דיונון". 

"גם בתקופת הקורונה שמרנו על יציבות" 

במכתב ששלח לעובדים, כתב טנר כך: "זהו יום מרגש עבורי. לאחר 9 שנים באל על, מתוכם 7 שנים כמנכ״ל הנוסע המתמיד ומייסד פליי קארד, הודעתי אמש למנכ״ל אל על הנכנס על רצוני לסיים את תפקידי ולפנות לאתגרים חדשים. 

"לא קל לסכם 9 שנים ברגע. הייתה לי זכות נדירה לעבוד בחברה שהיא מותג-על בעולם הישראלי והיהודי, שסיפור חייה שזור בתולדות המדינה, שאנשיה בכל העולם עובדים מתוך תחושת אמונה ושליחות, ובתוך כל זה לברוא עולם חדש ונפלא, המפתח לעסק המסורתי מנועי צמיחה והתפתחות חדשים.

"גם בתקופת הקורונה שטלטלה את ענף התעופה בכל העולם, שמרנו על יציבות העסק, קיימנו שיח שוטף עם הלקוחות והתאמנו את עצמנו למצב החדש באמצעות שלל שיתופי-פעולה עם מלונות בארץ, שוברי קנייה, משלוחים וגולת הכותרת - השקת אתר סחר בו ניתן לרכוש כמעט הכול בשילוב כסף ונקודות, שבזמן קצר הפך לאבן שואבת לאלפי לקוחות. כל זה קרה בזכות חזון, חלום ויכולת ביצוע והגשמה, שהיה לי הכבוד ליזום, לנהל ולהוביל.

"תודתי העמוקה לכל מי שהיה שם עבורי בדרך, תמך, סייע, כיוון, יעץ וגם אתגר, הקשה והטיל ספק. מכל מלמדיי השכלתי והתפתחתי. בנימה אישית, תמיד ניסיתי להוביל להישגיות ולהתמחות מקצועית, מבלי לשכוח את האנושיות ולהיות קודם כל בן אדם. כולי תקווה שהצלחתי בכך, ושערכים אלה מוטמעים כבר באופן אינהרנטי ב-ד.נ.א של המועדון.

"אני אוהב אתכם מאוד, מאמין בכם ומקווה שאתם יודעים כי תמיד אעמוד לרשותכם בכל שאלה, התלבטות או בעיה. לכבוד היה לי לשרת לצידכם. אני מאחל לכולכם שתמיד תקומו עם חיוך וחדוות עשייה בכל בוקר, ממש כמו בשנים היפות שידענו יחד. כעת הגיעה העת לצאת להרפתקאות חדשות".