לאחר ששוב שבר שיאים: ביטקוין נראה "קצת גבוה" לאלון מאסק

מייסד ומנכ"ל טסלה, שהמירה חלק ממאזן המזומנים שלה לביטקוין מוקדם יותר השנה, צייץ בטוויטר שמטבעות הקריפטו את'ריום וביטקוין "נראים קצת גבוהים" • לביטקוין נתח שוק של יותר מטריליון דולר

אלון מאסק, מנכ"ל ומייסד טסלה / צילום: Reuters, ALY SONG
אלון מאסק, מנכ"ל ומייסד טסלה / צילום: Reuters, ALY SONG

מנכ"ל ומייסד טסלה, אלון מאסק, שוב חווה "התפרצות ציוצים" בנוגע למטבעות קריפטו והפעם - ביטקוין. בשבת בלילה מאסק צייץ כי מחירי הביטקוין "נראים גבוהים" לאחר שהמטבע שוב זינק לשיא של כ-57 אלף דולר.

מחיר הביטקוין, שנחשב כיום למטבע הקריפטו הפופולרי בעולם, עקף נתח שוק של יותר מטריליון דולר כשהוא משאיר מאחור את את'ריום, המטבע השני בגודלו בשוק הקריפטו, שגם קפץ לשיאים חדשים.

"כסף הוא בסך הכל מידע שמאפשר לנו להימנע מאי הנוחות של עסקאות חליפין", צייץ מאסק, תומך ידוע ונלהב במטבעות דיגיטליים, "המידע הזה, כמו כל מידע, פתוח לשגיאות. המערכת תתפתח בצורה שתצמצם זאת".

לאחר מכן מאסק הוסיף כי "BTC ו-HTH נראים מעט גבוהים", בתגובה למשתמש שציין כי זהב הוא עדיין האפשרות העדיפה על מזומן וביטקוין.

מחיר מטבע ביטקוין זינק ביום שישי מ-54 אלף דולר ל-55 אלף דולר, כך לפי Coin Metrics. בשבת מטבע הקריפטו כבר נסחר במחיר של כ-57 אלף דולר. בחצי השנה האחרונה, ביטקוין טיפס בכ-350%.

מטבע את'ריום גם טס לשיא חדש של 2,040.62 דולר ועלה בשבוע האחרון ב-12%. ביום שבת הוא נסחר במחיר של 1,996 דולר.

העלייה בביטקוין הונעה חלקית בזכות האימוץ שלו ע"י משקיעים בכירים וחברות מובילות. טסלה אף המירה חלק ממאזן המזומנים שלה לביטקוין מוקדם יותר השנה, כשהיא ציינה כי תתחיל לקבל ביטקוין כתשלום על רכבים - מה שהוביל לעוד עניין במטבע.