ישראלים ישתתפו לראשונה בכנס Arab Health בדובאי

הכנס, שנחשב לאחד הכנסים הרפואיים הגדולים בעולם, ייערך בדובאי ב-24-21 ביוני, וכרגע הכוונה היא לערוך אירוע פיזי, בהשתתפות של עשרות חברות ישראליות • ניתן יהיה להשתתף בכנס גם באופן וירטואלי, והאירוע הווירטואלי צפוי להימשך חודש שלם

דובאי / צילום: Shutterstock
דובאי / צילום: Shutterstock

כנס Arab Health, אחד הכנסים הרפואיים הגדולים בעולם הערבי ובכלל, ייערך בדובאי ב-21-24 ביוני. הכוונה כרגע היא לערוך אירוע פיזי, בהשתתפות של עשרות חברות ישראליות, בהנחה שעד אז יפתחו השמים ליציאה מישראל ולכניסה לדובאי.

ניתן יהיה להשתתף בכנס גם באופן וירטואלי, והאירוע הווירטואלי צפוי להימשך חודש שלם, ויכלול סדרה של מצגות, סדנאות ואירועי נטוורקינג וירטואליים בדף האתר, רק למשתתפים בתשלום.

לפי הערכות המארגנים, הכנס הפיזי יהיה הגדול ביותר בתחום הבריאות שיערך אחרי מגפת הקורונה (בהינתן שאפשר באמת יהיה להכריז על סיומה באותה העת). לעומתו, למשל, כנס Mixiii biomed הישראלי, המושך בשנים רגילות אלפי אנשים מסקטור הביומד, ייערך השנה בחודש מאי באופן וירטואלי בלבד. בשנה שעברה הכנס נדחה ממאי לספטמבר בתקווה שניתן יהיה לערוך אותו באופן פיזי, אבל בסופו של דבר בוטל.

בכנס Arab Health ישתתפו חברות בתחומי הבריאות הדיגיטלית, המכשור הרפואי ויצור הציוד הרפואי, המעוניינים לעשות עסקים בעולם הערבי, וכן רופאים, אנשי רכש של ארגוני בריאות, מקבלי החלטות בממשלות, משקיעים, משווקים ומפיצים ונציגי סקטור התיירות הרפואית, בדגש על העולם הערבי ואסיה. השנה מוזג לתוך כנס Arab Health גם כנס סקטור המעבדות Medlab Middle East.

למשתתפים הישראלים ייערך כנס וירטואלי מקדים על ידי חברת הפיתוח העסקי MAE Consulting בהשתתפות של נציגות הכנס. האירוע הוירטואלי ייערך ב-11 במרץ.