חברת הסייבר סיינט מגייסת 40 מיליון דולר

החברה נותנת פתרון סייבר כולל לחברות בגודל בינוני, שאינן יכולות להפעיל מערך הגנה עצמאי שלם • המנכ"ל והמייסד אייל גרונר: "במקום לקנות 17 מוצרים, לחבר אותם ביחד ולדאוג לשישה עובדים שיתחזקו ויתמכו במערכת, אנחנו נותנים פתרון כולל"

אייל גרונר, מנכ"ל חברת הסייבר סיינט  / צילום: סיינט
אייל גרונר, מנכ"ל חברת הסייבר סיינט / צילום: סיינט

חברת הסייבר הישראלית סיינט (Cynet) הודיעה היום (ד') על גיוס 40 מיליון דולר במסגרת סבב C. הסבב הובל על ידי קרן גרינפילד פרטנרס (השלוחה הישראלית של קרן TPG האמריקאית) והשתתפו בו המשקיעים הקיימים של סיינט - נורת'ווסט וונצ'ר פרטנרס, BlueRed פרטנרס, Vintage Investments Partners וקרן ההשקעות של דויטשה טלקום. כולל הסבב הנוכחי גייסה סיינט 79 מיליון דולר.

החברה מעסיקה כיום 180 עובדים, מהם כ-100 במרכזי הפיתוח והמחקר הישראלים, בתל אביב ובראשון לציון. נכון לגיוס הקודם שלה ביוני שנה שעברה, העסיקה סיינט 100 עובדים, מתוכם 85 בישראל.

הגידול בכוח האדם של סיינט בחו"ל נובע מהרחבה של המשרד בבוסטון, שמעסיק כבר כ-40 עובדים. לפי הודעת החברה היא מתכוונת להשתמש בגיוס כדי להגדיל את מצבת העובדים במהלך שנת 2021.

סיינט פיתחה פלטפורמה להגנת סייבר שנותנת פתרון כולל לחברות בינוניות, כאשר הדגש הוא על ארגונים עם 1,000-5,000 עובדים. ארגונים כאלה אינם מסוגלים להפעיל מערך הגנת סייבר שלם בעצמם.

"במקום לקנות 17 מוצרים, לחבר אותם ביחד, ולדאוג לשישה עובדים שיתחזקו ויתמכו במערכת, אנחנו נותנים פתרון כולל", אומר המנכ"ל והמייסד אייל גרונר. "אנחנו משקיעים באוטומציה שנותנת פתרון מקצה לקצה במקרה של אירוע סייבר, כולל חקירה ותגובה אוטומטית ללא צורך לחיבור למערכות שונות".

בנוסף למערכת אוטומטית שעוקבת ומזהה פעילות חשודה, סיינט מספקת ללקוחות שאין להם צוותי אבטחה משלהם מערך אבטחה חיצוני המנטר את המערכות שלהן 24/7.

סיינט הוקמה ב-2015 על ידי גרונר יחד עם עידן אמיר ובועז זילבר, שאינם מחזיקים בתפקיד פעיל בחברה. השלושה הקימו בעבר את Versafe ומכרו אותה לחברת F5 האמריקאית ב-2013 תמורת 95 מיליון דולר.

גרונר הוא בעל רקע משמעותי בתחום הגנת הסייבר, והוא מספר שהתחיל לעבוד בתחום כבר בגיל 15, כשביצע אסגרה של פרצת אבטחה לבנק גדול בישראל. אחר כך הוא נלקח לעבודה באותו הבנק במקביל ללימודיו בתיכון. עוד בתיכון גרונר הקים את חברת הייעוץ להגנת סייבר BugSec ,לפני שהתגייס למודיעין.

"סיינט רשמה צמיחה אקספוננציאלית עקב יכולתה לפתור את בעיית המורכבות הכרוכה באבטחת סייבר יעילה", מסר גרונר. "ישנם מאות אלפי ארגונים בעולם שמתמודדים עם סיכון של מתקפות סייבר מורכבות, אך אין להם את משאבי אבטחת המידע של חברות הפורצ'ן 500, ולהם סיינט נותנת מענה מקיף, קל להתקנה ואוטונומי שמאפשר להם לקבל הגנה מלאה מפני האיומים, ללא קשר לכמות המשאבים שלהם. גיוס ההון יאפשר לנו להרחיב את צוות החברה ולהיענות לביקושי הלקוחות והשוק".