חברת זומין גייסה 52 מיליון דולר בהובלת ג'נרל אטלנטיק

זומין מפתחת פלטפורמה להנגשת תכנים טכניים של ארגונים • החברה, שהוקמה ב-2016 כבוטסטראפ ללא גיוס חיצוני, גייסה בסך-הכול 73 מיליון דולר עד היום

גל אורון, מנכ"ל ומייסד משותף זומין / צילום: תמונה פרטית
גל אורון, מנכ"ל ומייסד משותף זומין / צילום: תמונה פרטית

חברת זומין (Zoomin), המפתחת פלטפורמה להנגשת תכנים טכניים, הודיעה היום (ג') על גיוס של 52 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס C. הגיוס הנוכחי הובל על ידי קרן ההשקעות האמריקאית ג'נרל אטלנטיק, שהשקיעה בעבר בריסקיפייד ואפספלייר הישראליות.

השתתפו בגיוס המשקיעים הקיימים של החברה - בסמר, סיילספורס ונצ'רס וקרן ויולה צמיחה. זומין, שהוקמה במקור כבוטסטראפ ללא גיוס חיצוני, גייסה בסך-הכול 73 מיליון דולר עד היום.

פלטפורמת הענן של זומין נמצאת בשימוש על ידי חברות כמו מאסטרקארד, מקאפי ודל. הפלטפורמה של החברה מעבדת תכנים טכניים של חברות ממקורות שונים ומנגישה אותם ללקוחות הקצה של אותם ארגונים דרך פורטל הבית, אתר התמיכה, הפורומים, מוקד שירות הלקוחות ובתוך המוצר עצמו. החברה מתכננת להשתמש בכספי הגיוס הנוכחי להרחבת את היצע המוצרים ולהעמיק את הפעילות באירופה ובאסיה.

עובדי זומין / צילום: תומר יעקובסון
 עובדי זומין / צילום: תומר יעקובסון

"המידע הטכני והמשעמם של החברה הוא ממש זהב בשבילנו ואנחנו משתמשים בו כדי לשפר את חווית המשתמש של לקוחות הארגון. הדבר הראשון שאנחנו עושים הוא לקבץ את כל החומר למקום אחד. אחר כך אנחנו מציגים אותו בתשובות קצרות, כדי שלא תצטרך לקרוא מסמכים ארוכים ומייגעים, ועושים פרסונליזציה כדי להתאים אותו למשתמשים ספציפיים.

"אנחנו רוצים לתת את המידע באופן פרואקטיבי ללקוחות שגולשים באתר או באפליקציה של החברה, כדי לחסוך מהם שיחה לשירות הלקוחות", הסביר לגלובס גל אורון, מנכ"ל זומין, בזמן הגיוס הקודם של החברה בדצמבר.

זומין הוקמה ב-2016 על ידי אורון, חנן זלצמן (VP מוצר) וג'ו גלב (נשיא), והיא מעסיקה כ-100 עובדים, מתוכם 75 בישראל. לפי הודעת החברה, בשנת 2020 זומין הכפילה את כמות הלקוחות החדשים בהשוואה לשנת 2019 וראתה עלייה של למעלה מ-300% בהיקף השימוש במוצרי החברה, תוך הנגשת למעלה מ-55 מיליון תשובות טכניות ברחבי העולם בשנה החולפת.

"ההשקעה מעידה על הביקוש הגובר בקרב חברות בכל הענפים - החל מחומרה ותוכנה ועד לשירותי בריאות, פיננסים ואף מזון מהיר. כל אלה ועוד, רוצים לספק חווית ידע מוצר אינטואיטיבית וחלקה ללקוחות הקצה שלהם", מסר אורון. "אנו מצפים להמשיך בתנופת המכירות שאנו חווים ולשפר באופן דרמטי את חווית הנגשת הידע שהיא למעשה היום הממשק הכי חשוב ויומיומי של כל חברה עם משתמשי הקצה שלה".