תגידו ביי לסמארטפונים של LG: החברה תפסיק לייצר טלפונים סלולריים

יצרנית הסלולר הקוריאנית הכריזה שהיא סוגרת את היחידה העסקית וההפסדית שלה העוסקת בסלולר ותתמקד במנועי צמיחה אחרים, כגון רכבים חשמליים ובינה מלאכותית • החברה הייתה אחת החלוצות בפיתוח מכשירי אנדרואיד, ובשיאה הייתה החברה השלישית בגודלה בתחום בארה"ב, שנייה רק לאפל ולסמסונג

LG G7 / יחצ
LG G7 / יחצ

יצרנית הסלולר הקוריאנית הכריזה שהיא סוגרת את היחידה העסקית (וההפסדית) שלה העוסקת בסלולר ותתמקד במנועי צמיחה אחרים, כגון רכבים חשמליים ובינה מלאכותית. תאריך היעד לסגירה הוא ה-31 ביולי השנה.

חברת LG הייתה אחת החלוצות בפיתוח מכשירי אנדרואיד, ובשיאה הייתה החברה השלישית בגודלה בתחום בארה"ב, שנייה רק לאפל ולסמסונג. בשנים האחרונות נתח השוק שלה דעך והפעילות הפכה ללא משתלמת עבורה.

"ההחלטה העסקית של LG לצאת משוק הסלולר התחרותי, תאפשר לחברה להתמקד בגידול תחומים אחרים כגון רכיבים לרכבים חשמליים, מכשירים מחוברים, בתים חכמים, רובוטים, אינטליגנציה מלאכותית, פלטפורמות B2B ושירותים", נכתב בהודעת החברה.

ומה לגבי מי שכבר רכש מכשיר או מתכנן לעשות כן? בחברה אומרים כי "המלאי הנוכחי של הטלפונים של LG ימשיך להיות זמין לרכישה. LG תספק שירותי תמיכה ועדכוני תוכנה ללקוחות קיימים בעלי טלפונים סלולריים של החברה למשך התקופה הקרובה".