היבואנית של אנדר ארמור תנהל את החנויות בחדרי הכושר של הולמס פלייס

בנקודות המכירה בכניסה למועדוני הולמס פלייס, תמכור חברת גרונדמן מוצרים של מותג הספורט אנדר ארמור ומוצרי ספורט נוספים • הכנסות הולמס פלייס ב-2020 קטנו ב-225 מיליון שקל, שמשמעותם צניחה של 53% בהכנסות

קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס  / צילום: יוני רייף
קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס / צילום: יוני רייף

רשת חדרי הכושר הולמס פלייס  מעבירה לחברה חיצונית את ניהול נקודות המכירה בכניסה לסניפים שלה. החברה שתנהל את ה"חנות" שנמצאת בכניסה למועדוני הולמס פלייס תהיה היבואנית הרשמית של המותג אנדר ארמור (UNDER ARMOUR) ומותגים נוספים, חברת גרונדמן, בניהולו של פלג נוראני.

עד לפני הסגר האחרון עסקה הולמס פלייס בהפעלת נקודות המכירה הללו, שכללו מגוון מותגים, בעצמה ועתה היא מעבירה את המושכות לגורם חיצוני.

בנקודות המכירה ימכרו מוצרים של מותג הספורט אנדר ארמור, מותג בגדי ספורט ברזילאי לנשים LABELLAMAFIA ומותג אופנת החוף O'Neill. בנוסף, ימכרו בנקודות מוצרים נוספים שפונים לקהל המתאמנים ביניהם אבקות חלבון, משקפות, כפכפים של המותג הוויאנס ואחרים.

שנת הקורונה הייתה שנה קשה עבור רשת מכוני הכושר הציבורית בניהולה של קרן שתוי. הכנסות הולמס פלייס ב-2020 קטנו ב-225 מיליון שקל, שמשמעותם צניחה של 53% בהכנסות בצל הסגרים, כאשר החברה הצליחה לצמצם את הוצאותיה בשנה החולפת רק בצורה חלקית.

בשורה התחתונה החברה עברה להפסד משמעותי של כ-77 מיליון שקל, לעומת רווח של 14 מיליון שקל ב-2019 ורווח של כ-20 מיליון שקל ב-2018.