בצל ניסיון ההתאבדות: התוכנית "עובדה" על יהודה משי-זהב רשמה רייטינג גבוה

ניסיון ההתאבדות של משי-זהב הביא אתמול להתלבטויות והתייעצויות בקשת סביב הסוגיה האם לשדר את התוכנית למרות ניסיון ההתאבדות, שבסופן הוחלט לשדר את התוכנית כמתוכנן

יהודה משי-זהב / צילום: יוסי כהן
יהודה משי-זהב / צילום: יוסי כהן

ניסיון ההתאבדות של יהודה משי-זהב הגדיל את העניין הציבורי בו - וזה ניכר גם ברייטינג. התוכנית "עובדה" בקשת 12 אמש, שעסקה בו ובקשר השתיקה סביב המעשים החמורים שביצע לכאורה, רשמה רייטינג ממוצע של 22.6% - נתון גבוה מאוד גם ביחס לתוכנית "עובדה" באופן ספציפי וגם ביחס לתוכניות בכלל. ממול, התוכנית "המקור" רשמה רייטינג של 9.6%.

ניסיון ההתאבדות של משי-זהב הביא אתמול להתלבטויות והתייעצויות בקשת סביב הסוגיה האם לשדר את התוכנית למרות ניסיון ההתאבדות, שבסופן הוחלט לשדר את התוכנית כמתוכנן.

בדומה לחלק מהתחקירים שפורסמו עד עתה, גם בתחקיר "עובדה" התראיינו גברים ונשים שהעידו כי משי-זהב פגע בהם, והתייחסו לקשר השתיקה בעדה החרדית. אך בשונה מתחקירים אחרים, התוכנית עסקה בין היתר בחלקה של המשטרה לכך שהמעשים המיוחסים למשי-זהב, שגובו בין היתר בעדויות של יותר מעשרים נערים ונערות שנפגעו על-ידו, לא הבשילו לכדי מהלך משפטי או ציבורי נגדו.

ממוצע הרייטינג של "עובדה" לעונה הנוכחית עמד עד כה על 17.8% ו-484 אלף צופים. זוהי העונה הנצפית ביותר של "עובדה" בערוץ קשת 12. 

*** חזקת החפות: יודגש כי יהודה משי-זהב לא הורשע בביצוע עבירה, ועומדת לו חזקת החפות.