עורכי דין | בלעדי

עו"ד בוקי כצמן מצטרף למחלקת הליטיגיציה של AYR

כצמן היה שותף בכיר ב"הרצוג פוקס נאמן" במשך יותר משני עשורים • לאחר הצטרפותו ימנה משרד AYR כ-120 עובדים, בהם 43 שותפים

עו"ד בוקי כצמן / צילום: יח"צ
עו"ד בוקי כצמן / צילום: יח"צ

עו"ד ברוך (בוקי) כצמן מצטרף למשרד עוה"ד AYR - עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ למחלקת הליטיגיציה בראשה, עומד עו"ד רם ז'אן. כצמן היה שותף בכיר בהרצוג פוקס נאמן במשך יותר משני עשורים ועד 2016 ולאחר פרישתו שימש כבורר ומגשר, בין היתר במשכן לבוררות ופתרון סכסוכים, והמשיך לייצג ולייעץ לחברות ואנשי עסקים בכירים.

עו"ד רם ז'אן, ראש מחלקת הליטיגציה במשרד AYR / צילום: אופיר אייב
 עו"ד רם ז'אן, ראש מחלקת הליטיגציה במשרד AYR / צילום: אופיר אייב

כצמן בעל ניסיון עשיר בליטיגציה אזרחית ומסחרית ובין הישגיו הבולטים: פסק דין תקדימי בתחום הנזיקין במסגרתו הכיר לראשונה בית המשפט העליון בצורך לפצות עזבון של קורבן על "השנים האבודות" שהיו משתכר הקורבן אלמלא נפטר או נפגע. בנוסף ייצג כצמן את ערוץ 10 בהליכים מורכבים בהם המאבק הממושך בנוגע למעבר התוכנית הישרדות מערוץ 10 לזכיינית רשת בערוץ 2.

כצמן כיהן בעבר כסגן ראש לשכת עורכי הדין וכיום הוא נמנה על הנהלת תנועת מכבי העולמית ואחראי על התחום המשפטי של התנועה, דירקטור בארגון הבינלאומי של משפטנים יהודים, שופט בבית הדין העליון של איגוד הכדורסל בישראל, יו"ר ועדת התקנון באיגוד הכדורסל, וחבר בוועדה לרישוי מועדונים של אופ"א בהתאחדות לכדורגל. כצמן מרצה אורח למשפטים במכללות שונות, בימי עיון בלשכת עורכי הדין, כותב בכתבי עת ובמגזינים כלכליים ומשפטיים ומשמש כפרשן משפטי.

לאחר הצטרפותו ימנה משרד AYR, בראשות עו"ד אמיר עמר, כ-120 עובדים, בהם 43 שותפים.