פרטנר | בלעדי

המרוץ אחר מחליף למנכ"ל פרטנר מתחמם: אלו המועמדים החדשים

איריס בק וציון גינת, ששימשו בעבר כסמנכ"לים בפרטנר, ודוידי פיאמנטה, מנכ"ל החטיבה הפרטית בכלמוביל, מועמדים להיכנס לתפקיד המנכ"ל • ועדת האיתור מתכנסת מחר ותראיין את המועמדים, אך עפ"י הערכות התהליך לא יושלם השבוע

איריס בק / צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
איריס בק / צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

החיפוש אחר מחליף למנכ"ל בפרטנר מתחמם ומועמדים חדשים מצטרפים למרוץ, בין אם ביוזמתם ובין אם ביוזמת ועדת האיתור. לגלובס נודע כי מחר צפויה ועדת האיתור להתכנס ועל פי הערכות היא תתחיל לראיין מועמדים, אך התהליך לא צפוי להסתיים השבוע.

בין השמות החדשים שמוזכרים ניתן למנות את איריס בק, ששימשה בעברה כסמנכ"לית שיווק בפרטנר, את ציון גינת, שגם הוא שימש בעבר כסמנכ"ל בפרטנר, ודוידי פאימנטה, מנכ"ל החטיבה הפרטית בכלמוביל ששימש בעבר כמנכ"ל סאני.

בק וגינת נחשבים למקורבים לעמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר בעבר, שהיום הוא נציג האצ'יסון שמחזיקה במניות שליטה בפרטנר בנאמנות בשל העובדה שמשרד התקשורת לא העניק לה היתר שליטה בחברה. כהן אמור היה להיות מעורב עמוקות בפרטנר במקרה שהאצ'יסון הייתה מקבלת את היתר השליטה, ובמקרה שבעתיד זה יקרה הוא נתפס כיו"ר טבעי. נזכיר כי גם יו"ר פרטנר אסנת רונן מיודדת עם כהן.

המרוץ בפרטנר מגיע על רקע העזיבה של איציק בנבנישתי את תפקידו כמנכ"ל באופן מפתיע. העזיבה שלו יוצרת גלי הדף בתוך החברה והביאה גם לעזיבתם של סמנכ"ליות בכירות - תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק ושירות הלקוחות, ועינת רוב סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה.

על פי הערכות על רקע העזיבות בהנהלה בדירקטוריון חשים שיש צורך לקבל החלטות כמה שיותר מהר בדבר זהות המנכ"ל הבא כאשר הם לוקחים בחשבון שחלק מהמתמודדים הפנימיים מתוך החברה, לא יישארו במקרה שיגיע מנכ"ל מבחוץ. עזיבה נוספת במצב כזה לא בריאה לחברה ולכן נראה שהתהליך יואץ כדי לא להשאיר את החברה במצב של אי ודאות.