פרטנר | בלעדי

איציק בנבנישתי מתפטר מתפקידו כמנכ"ל פרטנר לאחר שש שנים בתפקיד

בנבנישתי הודיע הבוקר במפתיע וללא הודעה מוקדמת על רצונו לעזוב • דירקטוריון החברה ימנה ועדת איתור לתפקיד, ויש להניח שמועמדים לתפקיד ייבחנו גם מתוך החברה וגם מבחוץ • המשנה למנכ"ל יובל קינן, סמנכ"ל הכספים תמיר אמר וסמנכ"ל המכירות קוקי טרוזמן צפויים להתמודד על התפקיד

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר / צילום: תמר מצפי
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר / צילום: תמר מצפי

איציק בנבנישתי עוזב את תפקידו כמנכ"ל פרטנר לאחר שש שנים. טרם ברור מה הסיבות שהובילו אותו לעזיבה ולאן מועדות פניו. בתקופת כהונתו עברה פרטנר שינוי מחברה שמתמקדת בעיקר בתחום הסלולר והפכה לקבוצת תקשורת שמציעה גם שירותי טלפוניה, תשתית אינטרנט וטלוויזיה.

מה עומד לקרות כעת? דירקטוריון החברה ימנה ועדת איתור לתפקיד, ויש להניח שמועמדים לתפקיד ייבחנו גם מתוך החברה וגם מבחוץ. האיש השני בהיררכיה בהנהלת בפרטנר הוא יובל קינן, המשנה למנכ"ל, והוא רואה את עצמו מועמד לתפקיד. בנוסף, צפויים להתמודד על התפקיד סמנכ"ל הכספים תמיר אמר וסמנכ"ל המכירות קוקי טרוזמן.

בנבנישתי החל את כהונתו בפרטנר בתקופתו של חיים רומנו. תחילה היה משנה למנכ"ל, וב-2015 הפך מנכ"ל קבוע. הוא הגיע לחברה לאחר תפקיד מנכ"ל בבזק בינלאומי, שגם שם עבד קדנציה ארוכה יחסית. כמנכ"ל הקבוצה, בנבנישתי הוביל כמה מהלכים אסטרטגיים בחברה, בהם: תחום הסלולר עם פרישה של דור 4.5 והשקת הדור ה-5, הקמת תשתית סיבים אופטיים עצמאית עם הפרישה הנרחבת ביותר בישראל של רשת פעילה לגלישה במהירות של עד 1,000 מגה, והשקת שירות פרטנר TV.

בנבנישתי ציין היום: "אלה היו שש שנים מופלאות בפרטנר, מלאות בעשייה מרגשת ובהישגים פורצי דרך. אני גאה בהצלחות שהשגנו יחד, ועכשיו אחרי שהשלמתי את המשימות המרכזיות שהצבתי לעצמי, זה הזמן לדרך חדשה".

יו"ר הדירקטוריון אסנת רונן מסרה: "אני רוצה להודות לאיציק, על שש שנים בהן הוביל את פרטנר. מההיכרות בינינו אני יודעת שאתה תמיד מחפש את האתגר הבא ומאחלת לך בשמי ובשם דירקטוריון החברה המון הצלחה".