קבוצת DBSI מקדמת הנפקה ראשונית של ETGA בבורסה בת"א

חברת  ETGA פועלת בתחום הלוגיסטיקה להובלה ימית ואווירית של מטענים וסחורות במגוון ענפים ובעלת פעילות מימון חוץ-בנקאי

הבורסה בתל אביב / צילום: איל יצהר
הבורסה בתל אביב / צילום: איל יצהר

קבוצת ההשקעות הפרטית DBSI, בראשות ברק דותן ויוסי בן שלום, מקדמת בימים אלה מהלך להנפקה ראשונית של ETGA בבורסה בתל אביב. ETGA פועלת בתחום הלוגיסטיקה להובלה ימית ואווירית של מטענים וסחורות במגוון ענפים ובעלת פעילות מימון חוץ-בנקאי.

ETGA מתמחה בתחום השילוח והלוגיסטיקה ומהווה One stop shop ללקוחותיה בנושאי סחר בינלאומי ושינוע מוצרים וסחורות ליעדים שונים ברחבי העולם. השלמת ההנפקה, אותה מובילה ברק קפיטל חיתום, צפויה במהלך חודשים מאי-יוני.

חברת DBSI רכשה את השליטה ב-ETGA בשנת 2018, ומאז מבצעת פעילויות שונות להתרחבות בתחומי הליבה ותחומים משיקים של החברה. עם רכישת החברה מונה לתפקיד המנכ"ל לירן יעקבסברג, שהוא בעל ניסיון של 16 שנים בתחום הלוגיסטיקה, בין היתר בתפקידים בכירים בחברות ICL ופריץ. ברק דותן, בעל השליטה ב-DBSI, משמש כיו"ר פעיל.

בתחום הלוגיסטיקה רכשה החברה בשנת 2019 את חברת ק.ד.ם הפועלת בתחום הבלדרות, ובשנת 2020 את TFC הפועלת בתחום השילוח הבינלאומי.

בשנת 2020 החלה לפעול בתחום המימון החוץ-בנקאי בעקבות רכישת חברת תואם מימון.

לפי הודעת החברה, היא הציגה צמיחה משמעותית של כ-84% בהכנסות תחום הלוגיסטיקה בשנת 2020. הרווח התפעולי של ETGA (על בסיס פרופורמה) זינק בכ-52% ב-2020, לסך של 22.8 מיליון.