פרטנר | בלעדי

ההכרעה על זהות מנכ"ל פרטנר מתקרבת: אילן צחי ואבי צבי ראש בראש

שני המתמודדים הסופיים הם אבי צבי, מנכ"ל רשת, ואילן צחי, מנכ"ל זאפ לשעבר • דירקטוריון החברה יתכנס הערב לקבלת ההחלטה

אילן צחי ואבי צבי / צילום: איל יצהר, אודי פורטל
אילן צחי ואבי צבי / צילום: איל יצהר, אודי פורטל

דירקטוריון פרטנר צפוי להתכנס היום (ד') כדי להחליט על זהות המנכ"ל הבא. המתמודדים שנותרו ברשימה הם אילן צחי ואבי צבי. אחד מהם יחליף את איציק בנבנישתי, שהודיע בתחילת אפריל על כוונתו לפרוש מכיסא המנכ"ל לאחר 6 שנים בתפקיד.

ועדת האיתור ניהלה את ישיבותיה וראיינה את המועמדים במשרד ייעודי ששכרה בהרצליה, והיום התהליך צפוי להסתיים, כאשר הדירקטוריון יקבל את המלצת ועדת האיתור ויכריע בין השניים.

אתמול נפוצה ידיעה שיש עוד מועמד מקרב המתמודדים הפנימיים, אך ככל הנראה הדירקטוריון יכריע בין שני המועמדים החיצוניים.

צחי שימש כמנכ"ל הוט עד 2015, לאחר מכן שימש כמנכ"ל זאפ, ובאחרונה הוא משמש כמנכ"ל חברת המדיה זניט. צבי שימש כמנכ"ל ערוץ רשת 13, ממנו פרש בסוף 2018. לפני כן שימש כמשנה למנכ"ל נטוויז'ן ומילא עוד מספר תפקידים בתחום המדיה.

נדגיש כי דירקטוריון פרטנר הוא דירקטוריון עצמאי שבהיעדר בעל שליטה הכוח נמצא בידיו. המשמעות היא שמי שייבחר יידרש לעבוד בצורה מאוד אדוקה עם יו"ר הדירקטוריון אסנת רונן, שאף עמדה בראש ועדת האיתור, וישנן הערכות כי המועמד שלה הוא אבי צבי, אך היא מובילה תהליך מקצועי ומותירה את ההחלטה  לדירקטוריון.

כפי שכבר ציינו בעבר, פרטנר צפויה לעבור שינויים גדולים בעקבות כניסתו של מנכ"ל חדש, ומעבר לעזיבה של שתי סמנכ"ליות, שפרשו לאחרונה, צפויים לפרוש נוספים.

יו"ר ועד עובדי פרטנר, קרן אופק, מסרה בתגובה: "בורסת השמות המוזכרים כמועמדים לתפקיד מנכ"ל פרטנר מלמדת על חוזקה וחוסנה של החברה. פרטנר לא הייתה מגיעה לכך אלמלא הסכמי העבודה פורצי הדרך עליהם חתמו הנהלת החברה וועד העובדים.

"מי שחושב לגייס מנכ"ל עם היסטוריה של עימותים וניסיון לפגוע בתנאי העסקת עובדים, ייתקל בוועד עובדים נחוש וחזק שלא מתכוון לוותר על אף הישג שנחתם בעבר. להפך - ועד העובדים מתכוון לפעול לשיפור תנאי ההעסקה, דבר שישמור גם על רצף ההישגים של פרטנר כמקום הכי טוב לעבוד בו מבין חברות התקשורת ובין 25 החברות המובילות בישראל בשביעות-הרצון של העובדים, ובראש ובראשונה על למעלה מ-3,000 עובדי החברה, שהם ליבה הפועם של החברה".