הזרות חוזרות: גם אמריקן איירליינס מחדשת את הקו לישראל

אמריקן איירליינס תוציא טיסה ראשונה מניו יורק לנתב"ג ב-24 במאי ומנתב"ג ב-25 במאי

מטוס של דלתא איירליינס / צילום: מיכל רז-חיימוביץ'
מטוס של דלתא איירליינס / צילום: מיכל רז-חיימוביץ'

לאחר שאתמול הודיעה חברת התעופה דלתא איירליינס על חזרת הטיסות לישראל וממנה, היום הודיעה גם אמריקן איירליינס על חידוש הטיסות לישראל. אמריקן תוציא טיסה ראשונה מניו יורק לנתב"ג ב-24 במאי ומנתב"ג לניו יורק ב-25 במאי.

כאמור, אחרי הפסקה של מספר ימים, חברת התעופה דלתא איירליינס הודיעה על חזרת הטיסות בקווים לישראל: החברה תחדש את הקו שלה כבר בסוף השבוע הקרוב, במהלכו יופעלו שלוש טיסות מניו יורק (JFK) לתל אביב, כאשר ביום ראשון 23 במאי מתכוננות להמריא שתי טיסות מתל אביב לניו יורק.

דלתא היא חברת התעופה האמריקאית הראשונה שמחדשת את הטיסות לתל אביב, אחרי ששלוש החברות הזרות עצרו את הטיסות בעקבות ההסלמה הביטחונית. עבור אמריקן איירליינס עצירת הפעילות הגיע מיד לאחר השקת הטיסה הראשונה לתל אביב, ואילו יונייטד השהתה את פעילותה בתזמון שבו היא תגברה את הקווים והוסיפה עוד יעדים לפעילותה מישראל.

בתוך כך, אל על מודיעה על תגבור קווים לטובת החזרת נוסעים ישראלים שנתקעו בחו"ל: החברה תוציא עוד טיסות לניו יורק, ללונדון ולציריך.

לצד עצירת פעילות הטיסות של חברות תעופה רבות, תנועת הנוסעים נשמרת: היום (ה') יחלפו בנתב"ג 12,200 נוסעים, מתוכם 6,600 ממריאים מישראל ב-46 טיסות ו-5,600 נוחתים ב-44 טיסות.

אחרי דלתא, גם יונייטד הודיעה כי תמריא הלילה (21.5) מניוארק לתל אביב ותתגבר את הקו מניוארק בכדי להיענות לביקושים של נוסעים שבוטלה טיסתם בימי הלחימה. בתחילת שבוע הבא תחדש החברה טיסותיה בקווים מסן פרנסיסקו ומשיקגו. נוסיף שגם קבוצת לופטהנזה צפויה לחדש טיסותיה מה-23 במאי.