”אני עוזבת גם עסק וגם דירה - סוגרת את הגן שהיה לי במשך 45 שנה בבניין"

הדיירים בבניין ברחוב הלפרין בנתניה יתפנו בקרוב, הבניין ייהרס ובמקומו ייבנה בניין בן 18 קומות ו-66 דירות חדשות, במקום 16 דירות ישנות

רחוב הלפרין, נתניה / הדמיה: בת אל זיתוני
רחוב הלפרין, נתניה / הדמיה: בת אל זיתוני

סיפור הפרויקט:

בפרויקט SIA של קבוצת גבאי בנתניה ייהרסו 16 דירות ישנות בשני מבנים ישנים ובמקומם ייבנה מגדל חדש בן 18 קומות שבו 66 דירות בסך הכול.

שולה, מבעלות הדירה בבניין, מספרת: "אני עוזבת גם עסק וגם דירה - סוגרת את הגן שהיה לי במשך 45 שנה בבניין. הדרך הייתה ארוכה, אבל יש תוצאות טובות. בהתחלה לא תמיד כולם רצו לחתום. זה לוקח זמן, כמעט כולם שוכרים. אנחנו צוות של שלושה-ארבעה שגרים פה, ואנחנו קידמנו את העניין. היזם התנהג אלינו מאוד יפה. היתה בחורה מטעמו שעברה בין כל הדיירים והסבירה מה הולך לקרות ומה נקבל. ההסברים היו משכנעים.

"פתחנו קבוצת ווטסאפ של הבניין ודיברנו שם על כל מה שצריך - וזה הלך בקלילות. אנחנו שבעים. מה שנותנים - אנחנו אומרים תודה רבה. בשביל מה לעשות בעיות? נקבל דירת 5 חדרים עם חניה, עם מחסן וממ"ד. הבנות שלי רוצות שאני אשכור דירה ביבנה, אבל אני אחפש קרוב לפה, כי קשה לי ללכת למקום אחר, פה אני מכירה את האנשים. אני הולכת למכולת ומכירה את כולם".

רחוב הלפרין, נתניה / צילום: בת אל זיתוני
 רחוב הלפרין, נתניה / צילום: בת אל זיתוני

התמורה ליזם:

50 דירות חדשות שיוכל למכור, בהם פנטהאוז אחד בקומה ה-18, שיוצע למכירה ב-8 מיליון שקל. מחיר דירת 4 חדרים בשטח 95 מ"ר מתחיל ב-2.12 מיליון שקל.

התמורה לדיירים:

דירות 4 ו-5 חדרים חדשות, החל מקומה 3 בבניין החדש, עם חניה.

לו"ז:

עובדים על הפרויקט משנת 2015, לאחרונה קיבלו היתר בנייה, מסירת הדירות בבניין צפויה במהלך שנת 2024.

יזם: קבוצת גבאי
אדריכל: חמי שניידר אדריכלים
מיקום מדויק:  הלפרין 6-8, מרכז העיר נתניה, לא הרחק מהים.