1.3 מיליון שקל בשנה פלוס בונוסים ומניות: תנאי העסקתו של אבי צבי כמנכ"ל פרטנר

המנכ"ל החדש של פרטנר יקבל אופציות ומניות חסומות בשווי של 8.4 מיליון שקל ובונוס שנתי של עד 10 משכורות • יקבל גם בונוס חד-פעמי בשל "נכונותו להעסקה מיידית, שתקצר את תקופת החלפת המנכ"ל ותאפשר לחברה להתמקד בשלבי הצמיחה הבאים"

אבי צבי, מנכ"ל פרטנר / צילום: איל יצהר
אבי צבי, מנכ"ל פרטנר / צילום: איל יצהר

חברת פרטנר  זימנה אסיפה כללית מיוחדת לאישור תנאי העסקתו של  אבי צבי כמנכ"ל החברה. צבי יקבל שכר חודשי קבוע של 115 אלף שקל (כ-1.38 מיליון שקל בשנה) וכן יהיה זכאי לבונוס חד-פעמי על ביצועים שיכול להגיע עד 750 אלף שקל. החל משנת 2022 יהיה זכאי גם לבונוס מזומן שנתי של עד 10 משכורות.

צבי יקבל גם תמריץ בשווי של כ-8.4 מיליון שקל, המורכב מ-60% מאופציות למניות החברה (על פני ארבע שנים) ו-40% במניות חסומות. מחיר מימוש האופציות: 15.86 שקל - בהתבסס על מחיר המניה הממוצע ב-30 ימי המסחר האחרונים ובתוספת פרמיה של 5%. האופציות והמניות החסומות יינתנו בארבע פעימות בסוף כל אחת מהשנים הבאות (בכפוף לעמידה של 80% מיעדי החברה לאותה שנה). 

באשר לבונוס המיוחד החד-פעמי, החברה ציינה כי הוא יינתן "בשל הנסיבות המיוחדות של הצטרפותו לחברה, לרבות העסקתו המיידית ונכונותו למלא את התפקיד תוך פרק זמן קצר, מה שצפוי להפחית את תקופת החלפת המנכ"ל והקמת צוות הנהלה חדש ויאפשר לחברה להתמקד בשלבי הצמיחה הבאים". 

הבונוס יהיה לכל היותר 750 אלף שקל, והוא יינתן בהתאם לביצועים שקבעה ועדת התגמול והדירקטוריון (50% מהמענק על בסיס ביצועי EBITDA, עוד 30% על ביצועי תזרים מזומנים חופשי ו-20% הנותרים לפי הערכה אישית של יו"ר הדירקטוריון לביצועיו).

צבי שימש כמנכ"ל ערוץ רשת 13, ממנה פרש בסוף 2018. לפני כן שימש כמשנה למנכ"ל נטוויז'ן ומילא עוד מספר תפקידים בתחום המדיה. הוא מחליף את איציק בנבנישתי, שהודיע בתחילת אפריל על כוונתו לפרוש מכיסא מנכ"ל פרטנר לאחר 6 שנים בתפקיד.