בנט במסר תקיף נגד איראן: "אנחנו פועלים לרתום את העולם, אבל יודעים גם לפעול לבד"

ראש הממשלה אמר בסיור יחד עם הרמטכ"ל כי: "לשבת בשלווה בטהראן ולהצית משם את כל המזרח התיכון - הדבר הזה נגמר. לאף אחד אין ספק מי עומד מאחורי האירוע. אנחנו יודעים גם לפעול לבד"

ביקור ראש הממשלה נפתלי בנט בפיקוד צפון, מלווה על ידי הרמטכל אביב כוכבי ואלוף פיקוד צפון אמיר ברעם / צילום: קובי גדעון-לע"מ
ביקור ראש הממשלה נפתלי בנט בפיקוד צפון, מלווה על ידי הרמטכל אביב כוכבי ואלוף פיקוד צפון אמיר ברעם / צילום: קובי גדעון-לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שולח מסר תוקפני לאיראן. בסיור בפיקוד הצפון יחד עם הרמטכ"ל אביב כוכבי אמר בנט: "לשבת בשלווה בטהראן ולהצית משם את כל המזרח התיכון - הדבר הזה נגמר. אנחנו פועלים לרתום את העולם, אבל במקביל יודעים גם לפעול לבד. איראן יודעת את המחיר שאנחנו גובים כשמישהו מאיים על ביטחוננו. הגידול המשמעותי בתקציב הבטחון, בתקציב צה"ל, שהעברנו רק השבוע - משקף את זה. מול איראן נאומים לא מספיקים - צריך צה"ל חזק, ובשביל זה צריך להשקיע הרבה משאבים, ואת זה אנחנו עושים".

בנט גילה כי מיד אחרי התקיפה האיראנית של הספינה, העבירה ישראל מידע מודיעיני על מקור התקיפה מאיראן לארצות הברית, בריטניה ומדינות נוספות. "לאף אחד אין ספק מי עומד מאחורי האירוע, אבל אנחנו סיפקנו גם ראיות קשיחות, ליתר ביטחון".

בנט מתח ביקורת על האיחוד האירופי ששלח נציג להשתתף בטקס ההשבעה של הנשיא האיראני החדש, ראיסי. "ראיסי הוא הנשיא האיראני הכי קיצוני עד כה, והתחרות קשה. אני קורא מפה לאיחוד האירופי - אי אפשר לדבר על זכויות אדם ובמקביל לתת כבוד לרוצח, תליין, שחיסל מאות מתנגדי משטר".