תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

כיצד תבחרו מטבח או דלת פנים לבית?

העלויות של מטבח חדש או דלתות פנים לבית יכולות להגיע לסכום כסף לא מבוטל • הנה כמה טיפים לקראת רכישה שלהם

צילום: La Casa
צילום: La Casa

הכתבה מטעם La Casa

אם רוצים לבחור דלת או מטבח לבית, יש להשקיע מחשבה רבה לפני רכישת הפריטים הללו. מטבע הדברים, מדובר בבחירה מהותית משום שפריטים אלו עולים סכום כסף לא קטן, ואנו מצפים לתמורה הולמת עבורם, המתבטאת בהתאמה מלאה למטבח, לבית ולחדריו.

מה חשוב לבחון לפני בחירת מטבח או דלתות לבית. בחברת La Casa, נגריית בוטיק משפחתית, מעניקים מספר טיפים:

סקר שוק
כדאי לערוך סקר שוק רחב וממוקד לפני שרוכשים דלת פנים או מטבח לבית. עליכם לברר היטב מיהן החברות בשוק, לגשת אליהן ולקבל הצעת מחיר. לאחר שפניתם אל כמה וכמה חברות - תוכלו לדעת מי היא החברה שהכי משתלם לכם לרכוש ממנה. זוהי כמובן החברה אשר הציעה לכם את המחיר ההוגן ביותר ואת המוצר האיכותי לטעמכם.

אחריות
בדקו עם היצרן מה משך זמן האחריות על המטבח או על הדלת. עדיף לרכוש דלתות פנים ומטבח, אשר יש עליהם אחריות למשך כמה שנים. אחריות על המוצר מבטיחה קבלת פיצוי הולם עבור הנזק אשר נגרם לו. ככל שתקופת האחריות ארוכה יותר, כך טוב יותר. כל זאת בשאיפה שכלל לא תזדקקו להפעלת האחריות על דלתות הפנים והמטבח שרכשתם.

מה כלול במחיר המטבח?
רכישת מטבח זו הוצאה גדולה, שעשויה להגיע לסכום של עשרות אלפי שקלים לפחות. לכן חשוב מאוד לבדוק מה בדיוק כלול במחיר של המטבח, כלומר מהי התמורה לכסף מעבר למטבח עצמו כמובן. האם במחיר כלולים גם דמי משלוח? האם המחיר כולל דמי הרכבה? וכדומה. יש לברר מראש את כל הדברים הללו - כדי להימנע ממצבים לא נעימים אשר עלולים להגיע בעקבות אי-וודאות.

דלתות פנים איכותיות – בדקו ממה עשויה הדלת?
הדבר החשוב ביותר לגבי דלתות פנים המיועדות לחדרי הבית הוא לבדוק מאיזה חומר הן עשויות, אומרים ב-La Casa וממליצים לרכוש דלת פנים העשויה אך ורק מפלדה עוצמתית. פלדה היא חומר גלם נהדר לדלת, אשר נשאר עמיד ואיכותי למשך זמן רב, לכן עדיף לרכוש דלת אשר עשויה מחומר זה, מסבירים שם. אגב לגבי מטבחים יש צורך לעשות בדק בית מקיף יותר.

אז לפני רכישת מטבח או דלתות פנים לבית, אל תשכחו את כל ההמלצות שהובאו מעלה והשתמשו בהן.