פרטנר החליטה להגיש הצעה לרכישת אקספון סלולר

החברה החליטה כי למרות הסיכוי הנמוך לקבל אישור לעסקה, נכון לרגע זה ואם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, היא תגיש הצעה לרכישת אקספון באסיפת הנושים הקרובה

אבי צבי, מנכ''ל פרטנר / צילום: ישראל שם טוב
אבי צבי, מנכ''ל פרטנר / צילום: ישראל שם טוב

חברת פרטנר טוענת כי לא קיבלה את כל המידע הדרוש לה לצורך הגשת הצעה לרכישת אקספון סלולר, אך למרות זאת בכוונתה להגיש הצעה לרכישת החברה עד לכינוס אסיפת הנושים הקרובה.

בפרטנר מתכוונים להתמודד על רכישת אקספון סלולר, למרות שמבדיקות מקדמיות שהחברה ערכה נראה כי הסיכוי שיאשרו לה לרכוש את החברה הוא נמוך מאוד. בתחילת התהליך פרטנר הצהירה כי היא בודקת את האפשרות להגיש הצעה לרכישת החברה, אך כעת נראה כי הסיכוי שתעשה זאת גבוה מאוד.

לפי הערכות בשוק, הגשת ההצעה מצד פרטנר נועדה להוות משקל נגד להצעה של סלקום, שגם לה אין סיכוי גדול לרכוש את החברה, והיא הגישה הצעה על-מנת לתקוע יתד בתהליך בהיותה הנושה הגדולה ביותר של אקספון סלולר.

פרטנר לא מוכנה שיקרה מצב שבו סלקום תשלים מהלך לרכישת אקספון סלולר לאחר שרכשה את גולן טלקום, וזאת מבלי שתינתן לה האפשרות להתמודד ולהגדיל את חלקה בשוק כפי שנתן הרגולטור לסלקום.

פרטנר פנתה למנהל ההסדר מטעם בית המשפט, עו"ד עמית לדרמן, וביקשה ממנו לקבל מידע על אקספון, אך קיבלה לטענתה מידע חלקי, ולכן הגישה בקשה לקבלת עוד מידע יותר מפורט. בכל מקרה, החברה מתכוונת להגיש הצעה ולהשתתף בכינוס אסיפת הנושים.

נסביר כי המהלך שמוביל לפתרון המצב שבו נמצאת אקספון הוא אסיפת הנושים, ולכן מנהל ההסדר, עו"ד לדרמן, התעקש עליו וקיבל את אישור בית המשפט. למרות שסלקום היא הנושה הגדולה ביותר של אקספון סלולר, מנהל ההסדר אמור להביא לאישור בית המשפט את ההצעה שלדעתו תביא לתוצאה הטובה ביותר לכל הצדדים, ולכן זה לא אומר שהנושה הגדול ביותר או שההצעה היקרה יותר היא זו שזוכה אוטומטית.