"להגן עליכם טוב יותר": אפל תערוך לעובדיה בדיקות קורונה פעמיים בשבוע

"עם הופעתם של גרסאות מדבקות יותר של הקורונה כמו דלתא, אנו מאמינים כי בדיקות תכופות יותר יגנו טוב יותר עליכם ועל כולם באפל", נמסר בתזכיר החברה לעובדים. "Quest תשלח לכם שתי ערכות בדיקה בשבוע במקום אחת"

טים קוק, מנכ''ל אפל / צילום: Shutterstock, John Gress Media Inc
טים קוק, מנכ''ל אפל / צילום: Shutterstock, John Gress Media Inc

ענקית הטכנולוגיה אפל תגביר את תדירות בדיקות הקורונה לעובדים, כך לפי דיווח באתר בלומברג. החברה תתחיל לבדוק את העובדים לקורונה פעמיים בשבוע. החברה הודיעה לעובדים כי חברת Quest Diagnostics תשלח אליהם פעמיים בשבוע ערכות בדיקת קורונה, במקום פעם בשבוע. החברה מסרה כי עובדים בתוכנית צפויים להיבדק בימים שני וחמישי.

"עם הופעתם של גרסאות מדבקות יותר של הקורונה כמו דלתא, אנו מאמינים כי בדיקות תכופות יותר יגנו טוב יותר עליכם ועל כולם באפל", נמסר בתזכיר החברה לעובדים. "Quest תשלח לכם שתי ערכות בדיקה בשבוע במקום אחת".

אפל סירבה להגיב לדיווח.

על-פי הדיווח, אפל מתכננת גם להרחיב את הבדיקות לשלוש פעמים בשבוע לעובדים. החברה לא תחייב את העובדים להציג הוכחות שהם התחסנו נגד נגיף הקורונה בעת חזרתם למשרד - להבדיל מענקיות הטכנולוגיה האחרות כמו מיקרוסופט, פייסבוק וגוגל, שכן מחייבות בכך. אפל תכננה להחזיר את העובדים למשרדים עד ספטמבר, אך דחתה זאת לאוקטובר.

אפל גם הודיעה לצוות כי היא משנה את התוכנית להחזרת הקורסים האישיים לחנויות הקמעונאיות שלה באזורים מסוימים. אפל הודיעה לצוותים בארצות-הברית, במקסיקו, בברזיל ובקנדה כי עוצרת את התוכנית במקומות האלה. השיעורים, תחת השם "Today at Apple", עדיין ניתנים באירופה ובאזורים נוספים, אבל גם זה עלול להשתנות.