תוכן מיני הפך את הרשת הזו לעוצמתית. עכשיו היא עושה מהפך

על פי דיווח בבלומברג, הרשת החברתית OnlyFans, שיש לה יותר מ-130 מיליון משתמשים, תאסור על יוצרים לפרסם באתר תכנים בעלי התנהגות מינית מפורשת • לפי החברה, עדיין יהיה מותר להעלות תמונות וסרטונים בעירום, אבל בתנאי שהם תואמים את המדיניות של האתר • השינויים האלו נחוצים בגלל לחץ גובר מצד שותפים בנקאיים וספקי תשלומים, כך על פי החברה

הרשת החברתית OnlyFans תאסור תוכן מיני מפורש / צילום: Shutterstock
הרשת החברתית OnlyFans תאסור תוכן מיני מפורש / צילום: Shutterstock

הרשת החברתית OnlyFans תאסור תוכן מיני מפורש מחודש אוקטובר. על פי דיווח בבלומברג, החברה תאסור על יוצרים לפרסם באתר תכנים בעלי התנהגות מינית מפורשת. בתקופת הקורונה הפופולריות של הרשת החברתית עלתה - שכן משפיענים, מוזיקאים וגם אנשים שפרסמו תוכן מיני השתמשו כדי לגבות ממעריצים תשלום על תמונות, סרטונים וחומרים נוספים. לאונלי פאנס יש יותר מ-130 מיליון משתמשים.

לפי החברה, עדיין יהיה מותר להעלות תמונות וסרטונים בעירום, אבל בתנאי שהם תואמים את המדיניות של האתר. בהמשך היא תספק הנחיות נוספות לגבי המדיניות החדשה שלה במועד מאוחר יותר.

השינויים האלו נחוצים בגלל לחץ גובר מצד שותפים בנקאיים וספקי תשלומים, כך על פי החברה. החברה מנסה לגייס כסף ממשקיעים חיצוניים לפי שווי של יותר ממיליארד דולרים. "על מנת להבטיח את הקיימות לטווח ארוך של הזירה שלנו, ולהמשיך לארח קהילה כוללת של יוצרים ומעריצים - עלינו לפתח את הנחיות התוכן שלנו", אמרו בחברה.