פרטנר הגישה הצעה לרכישת אקספון סלולר ב-187 מיליון שקל

פרטנר מתחייבת להעסיק 70% מעובדי אקספון למשך שנה לפחות • סיכוי נמוך שתקבל אישור לרכישת החברה מהרגולטורים

אבי צבי, מנכ''ל פרטנר / צילום: ישראל שם טוב
אבי צבי, מנכ''ל פרטנר / צילום: ישראל שם טוב

חברת פרטנר הגישה הצעה לרכישת אקספון סלולר - כך נודע לגלובס. החברה הודיעה בימים האחרונים כי בכוונתה להגיש הצעה, למרות הסיכוי הנמוך שתקבל אישור רגולטורי לכך, ולמרות שלא קיבלה את כל הנתונים שביקשה.

פרטנר מציעה עבור אקספון סכום של 187 מיליון שקל, כאשר ההצעה שלה מותנית בבדיקת נאותות. החברה מתחייבת להעסיק 70% מעובדי אקספון למשך שנה לפחות, וכמו כן מתחייבת להעמיד לחברה מימון ביניים לתקופה של 4 חודשים בהיקף של 3 מיליון שקל בחודש.

ההצעה כפופה לבדיקת נאותות מוגבלת אשר משכה לא יעלה על 5 ימי עבודה מהמועד שפרטנר תקבל מידי מנהל ההסדר את המסמכים הרלוונטיים לבקשתה.

ההצעה של פרטנר מגיעה על רקע תחרות רחבה שמתקיימת בין חברות הסלולר על רכישת אקספון. סלקום הגישה הצעה עצמאית ובמקביל מנהלת משא-ומתן עם שתי קבוצות שיקנו את אקספון סלולר ויפעלו על גבי הרשת שלה. מצד שני, אחת הקבוצות בתהליך, וויידלי מובייל שבבעלות שמעיה רייכמן, כבר הגישה הצעה לרכישה, והיא מתכוונת להעביר את אקספון לרשת פלאפון כמפעיל וירטואלי.

פרטנר חוששת שמתחרותיה יזכו באקספון, ולכן היא מגישה הצעה. זאת למרות שכאמור הסיכוי שהיא או סלקום יקבלו אישור לעסקה כזאת הוא אפסי בשל התנגדות משרדי הממשלה הנוגעים בדבר.