על כלבים, מזג אוויר ונעלי ספורט: טוויטר סוף-סוף בוחנת קהילות דיונים

אחרי הכישלון עם Fleets, הסטורי של הצייצנים, טוויטר עוברת לפיצ'ר הבא שיש אצל המתחרות: קהילות • תאפשר להזמין משתמשים לקבוצת קהילות ראשונית הכוללת קהילות בנושאים כלבים, מזג אוויר, נעלי ספורט, טיפוח עור ואסטרולוגיה

מטה טוויטר בסן פרנסיסקו / צילום: Shutterstock, Michael Vi
מטה טוויטר בסן פרנסיסקו / צילום: Shutterstock, Michael Vi

אחרי הכישלון עם ה-Fleets, הסטורי של הצייצנים, טוויטר  עוברת לפיצ'ר הבא שיש אצל המתחרות: Communities. מהיום, טוויטר בוחנת פיצ'ר של קהילות, כשלמעשה היא תאפשר להזמין משתמשים לקבוצת קהילות ראשונית הכוללת קהילות בנושאים כלבים, מזג אוויר, נעלי ספורט, טיפוח עור ואסטרולוגיה.

"חלק מהשיחות אינן מתאימות לכולם, רק לאנשים שרוצים לדבר על הדבר שאתה רוצה לדבר עליו. כשאתם מצטרפים לקהילה, תוכלו לצייץ ישירות לקהילה הזו במקום לכל העוקבים שלכם. רק חברים באותה קהילה מסוגלים להשיב ולהצטרף לשיחה כך שהיא תישאר אינטימית ורלוונטית", נכתב בהודעת החברה.

 

לצורך ההשוואה, מדובר במתחרה ל"קבוצות" בפייסבוק ולרדיט, שיאפשר לחלוק ציוצים עם אחרים בתחומי עניין דומים ולאו דווקא על בסיס עוקבים. ברגע שמשתמשים מצטרפים לקהילה, הם יכולים לצייץ ישירות לחברי הקהילה ולאו דווקא לעוקבים שלהם. רק חברי הקהילה יכולים להגיב או לאהוב את הציוצים שנשלחו. כל הציוצים מתוך הקבוצות יהיו גלויים לכל שאר המשתמשים. משתמשים מחוץ לקהילות יכולים לקרוא ולצטט מתוך הקבוצה ואף לדווח על ציוצים.

עוד הוסיפו בהודעת הרשת החברתית, כי "כל מנהלי הקהילות חייבים לעמוד ברציפות בדרישות הזכאות שלנו, כולל אי הפרת חוקי טוויטר. ככל שנפתח את יצירת הקהילה והניהול לאנשים נוספים, נמשיך לחדד את דרישות הזכאות. כפי שאנחנו בוחנים קהילות, מנהלי הקהילות יאושרו על ידי טוויטר".

בדומה למתחרות, גם אצל טוויטר יהיו מנהלים בקבוצות שיקבעו כללים, יזמינו משתמשים ויוכלו להסיר אחרים. "הקהילות כרגע רק על בסיס הזמנה, אבל אנחנו עובדים על דרכים נוספות כדי לעזור לאנשים לגלות ולהצטרף לקהילות שהם רוצים להיות חלק מהן", כך נכתב.

 

יצירת הקהילה תהיה מוגבלת בהתחלה, אך טוויטר מסר כי היא תאפשר ליותר אנשים ליצור קהילות בחודשים הקרובים. אלה שיש להם גישה לקהילות ב-iOS יכולים כבר עכשיו לגשת בלשוניות בסרגל הניווט. באנדרואיד המשתמשים יכולים כרגע רק לקרוא את הציוצים בקהילות, בהמשך יהיו אופציות אחרות.