הוט מתנצלת ומציעה חבילות גלישה חינם לדיירים שנאלצים להתפנות

בעקבות הביקורת על כך שהוט דרשה להחזיר לה ציוד שהשכירה לדיירים שנאלצים להתפנות מבניינים בסכנת קריסה בחולון ובמקומות נוספים, החברה מיהרה לקחת אחריות

משרדי הוט / צילום: מץ 76
משרדי הוט / צילום: מץ 76

הוט מתנצלת ותציע חבילות גלישה ללקוחות שנאלצו להתפנות מבניינים ישנים מחשש לקריסה. ההתנצלות ולקיחת האחריות באים לאחר שדיירים שנאלצו להתפנות מהבניין הקורס בחולון קבלו מהוט דרישות להחזר ציוד שהם שוכרים מהחברה.

בעקבות הביקורת הקשה שהתעוררה על כך, הוט ממהרת להגיב ומודיעה כי תאפשר לדיירים שמתפנים מבתיהם לצרוך ללא תשלום תכני טלוויזיה ללא הגבלה באמצעות חבילת סלולר חינם.

לדברי החברה, מאז אתמול (ב') "האזנו בהוט להקלטות כל השיחות שהגיעו למוקדי השירות מדיירים בחולון, כאלה שהבניין שלהם קרס או שנאלצו להתפנות מבניינים סמוכים. מהשיחות עולה כי מדובר בקצר מתמשך בתקשורת, ועל כך אנו לוקחים אחריות ומתנצלים. בחלק מהשיחות, נציגי השירות לא הבינו שגם דיירים שהבניין שלהם לא קרס, חייבים היו להתפנות מדירותיהם".

לדברי החברה, "ברור לכל שאין ולא הייתה כוונה להוט לחייב שום לקוח שאינו מסוגל לגור בביתו - לא על השירות ולא על הציוד. אם הובן אחרת - אנו מתנצלים ולוקחים אחריות".

החברה ציינה כי לקוחות הוט בחולון, או בערים אחרות בארץ, שנאלצים להתפנות מבתיהם בשל הוראות הרשויות, יוכלו להמשיך ולצרוך תכנים של הוט ללא תשלום, עד שישובו לבתיהם, באמצעות אפליקציית next של הוט במכשיר הסלולר שלהם. בנוסף, הם יקבלו מנוי חינם להוט מובייל, כדי שיוכלו לצרוך את התוכן בסלולר ללא הגבלה.