הפיצ׳ר החדש של אפל: כך תשלחו ותקבלו מייל בלי לחשוף את הכתובת האמיתית שלכם

אפל מציעה במערכת ההפעלה החדשה שלה חידושים בתחום הפרטיות: כך, למשל, את היכולת ליצור כתובת דואר אלקטרוני זמנית שלא חייבת להיות מקושרת לזהות שלכם, אבל עדיין מעבירה את ההודעות השונות לתיבת הדואר הנכנס שלכם • עם זאת, מדובר בפיצ'ר שקיים רק עבור מי שמוכן לשלם עבור שירות ה-iCloud+

פרטיות בסמארטפון / צילום: Shutterstock, oatawa
פרטיות בסמארטפון / צילום: Shutterstock, oatawa

ענקית הטכנולוגיה אפל רוצה לעזור לכם להסתיר את המידע שלכם משירותים וארגונים מסוימים. לכן, במערכת ההפעלה של אפל iOS 15 נכללו כמה חידושים עבור משתמשי האייפון, אבל בצורה נקודתית יותר - אחד הנושאים שאפל שמה דגש עיקרי עליו בעדכון הגרסה החדש, זה תחום הפרטיות.

אחת התכונות החדשות בעדכון הגרסה המדובר היא היכולת ליצור כתובת דואר אלקטרוני זמנית - כתובת שלא חייבת להיות מקושרת לזהות שלכם, אבל עדיין מעבירה את ההודעות השונות לתיבת הדואר הנכנס שלכם. התכונה החדשה נקראת: "Hide My Mail".

מבחינת אפל יש כאן יתרון מובהק: כתובות המייל הזמניות האלו טובות כדי להירשם לכל מיני אתרים באינטרנט, אבל מבלי לתת את כל המידע שלכם לגופים מסוימים באינטרנט. וברמה העקרונית, משתמשים יכולים ליצור כמה מיילים זמניים שהם רוצים, ולמחוק אותם כשהם מעוניינים. חשוב לציין - הפיצ'ר החדש אפשרי למי שמשלם על iCloud - משמע, אם אתם מתבססים על החשבון החינמי, אתם לא תוכלו לגשת לתכונה החדשה. זה כחלק ממערכת חדשה של אפל בשם iCloud+, מערכת עם תכונות פרטיות מתקדמות יותר.

אתם מנויים לחשבון iCloud בתשלום? כנסו להגדרות -> הקליקו על חשבון ה- Apple ID שלכם -> לחצו על iCloud , שם גם יהיה כתוב באיזה מסלול אתם באחסון -> לחצו על "Hide My Email" ואז תלחצו על "צור כתובת חדשה" -> מלאו את הטופס שעולה - אפילו אפשר לבקש כתובת כללית כזו שנוצרה באופן אקראי.

יצרתם? אתם יכולים להשתמש בו בכל מקום, והוא יעביר את ההודעות שתקבלו ישר לחשבון הדוא"ל שמקושר ל- Apple ID שלכם.