"הכשרת היישוב נהנית משיפור מהותי של הסביבה העסקית בכל תחומי פעילותה"

כלכלני איפקס פרסמו המלצה חיובית על חברת הכשרת היישוב עם מחיר יעד הגבוה בכ-33% ממחיר המניה בבורסה

עופר נמרודי / צילום: רמי זרנגר
עופר נמרודי / צילום: רמי זרנגר

כלכלני איפקס קפיטל מרקטס פרסמו המלצה חיובית על חברת הכשרת היישוב  של עופר נמרודי. מנהל המחקר באיפקס, עוז לוי, מציין כי "החברה נהנית משיפור מהותי של הסביבה העסקית בכל תחומי הליבה בהן היא פועלת; הן בתחום הנדל"ן למשרדים, הן בתחום הנדל"ן למגורים בישראל ובפולין והן בתחום הנדל"ן לתעשייה ולוגיסטיקה בפולין ובגרמניה. מספר נכסים מהותיים מאוד בישראל הנמצאים בשלבי פיתוח שונים עשויים להביא לשיפור מהותי ב-NOI אשר עשוי להסתכם בכ-275 מיליון שקל עד 2026".

בנוסף, מציין לוי, לחברה פוטנציאל לחיסכון מהותי בהוצאות המימון בהיקף של כ-30 מיליון שקל. לכן, "אנו ממליצים על מניית החברה בהמלצת תשואת יתר במחיר יעד של 53.5 שקל", לעומת מחיר של 40 שקל בבורסה (אפסייד של 33%). 

באיפקס מציינים כי פרויקט מגדל שבעת הכוכבים BBC נמצא בשלבי הקמה מתקדמים ובנייתו עשויה להסתיים עד סוף 2022 ביתרת עלויות של כ-142 מיליון שקל. "החברה נמצאת במו"מ עם שוכרים פוטנציאלים להסכמי שכירות ארוכים, כאשר היא נהנית לאחרונה משיפור מהותי בסביבה העסקית ומהביקוש הגואה למשרדים במרכז. להערכתנו, ה-NOI מכלל השטח המיועד להשכרה עשוי להסתכם בכ-34 מיליון שקל". 

ה-NOI השנתי מפרויקט פרו מדיקל BBC עשוי להערכתם להסתכם בכ-37 מיליון שקל ובמגדל יעקב נמרודי (בית מעריב לשעבר) בתל אביב עשוי ה-NOI השנתי לעמוד על כ-67 מיליון שקל. 

לגבי פרויקט שבעת הכוכבים באילת מציין לוי כי "הפרויקט נמצא בשלבי הקמה אשר עשויה להסתיים עד אמצע 2023 ביתרת עלויות בהיקף של כ-75 מיליון שקל. ה-NOI מכלל השטח המיועד להשכרה במתחם עשוי להסתכם בכ-17 מיליון שקל".