טיב טעם נכנסת לפתח תקווה: הסניף לא יפעל בשבת

הסניף, שישתרע על פני כ-250 מ"ר, יצטרף ל-7 סניפים הפועלים בקונספט הדלי מרקט הכולל מבחר גדול יותר של מוצרי מעדנייה טריים • הרשת צפויה לפתוח עוד כ-5 סניפים במהלך שנת 2022

סניף של טיב טעם בקונספט הדלי מרקט / צילום: אסף לוי
סניף של טיב טעם בקונספט הדלי מרקט / צילום: אסף לוי

רשת טיב טעם פותחת סניף ראשון בעיר פתח תקווה בקונספט הדלי מרקט (שעליו הכריזה במרץ האחרון), בהשקעה הנאמדת בכ-3 מיליון שקל. בניגוד למקובל ברשת, הסניף החדש לא יפעל בשבת.

הסניף, שישתרע על פני כ-250 מ"ר, יצטרף ל-7 סניפים הפועלים בקונספט זה הכולל מבחר גדול יותר של מוצרי מעדנייה טריים. טווח המחירים נמוך יותר מהמחירים הממוצעים בסניפי הסיטי, וגבוה יותר ממחירי הסניפים מחוץ לעיר.

לדברי חגי שלום, מנכ"ל ובעלי טיב טעם, "מדובר בסניף אסטרטגי, הממוקם על ציר תנועה מרכזי בעיר בסמוך לשוק העירוני, עם דרכי גישה נוחות. השקענו משאבים רבים בפתיחת הסניף, במטרה להציע לתושבי העיר פתח תקווה והסביבה חוויית קנייה קולינרית המשלבת מגוון רחב של מוצרים טריים ומוצרים מיובאים מכל העולם.

"פתיחת סניפים במיקומים אסטרטגיים מהווה עבורנו מנועי צמיחה להרחבת נוכחות הרשת ברחבי הארץ. לאחרונה השקנו סניף שני בעיר גבעתיים ובעיר מודיעין וכן ברחוב איינשטיין בתל אביב. הרשת צפויה לפתוח עוד כ-5 סניפים במהלך שנת 2022".

ביולי האחרון התקיימה מול הסניף, הממוקם בסמוך לשוק העירוני, הפגנה שכללה כ-1,000 משתתפים מהחברה החרדית. עם זאת, לדברי יוסי שליו, סמנכ"ל הסחר והשיווק בטיב טעם, לא היה בכך כדי לעכב את הפתיחה, ו"הכול התנהל בהתאם לתוכניות הרשת". 

הפגנה מול סניף של טיב טעם פתח תקווה / צילום: גיא ליברמן
 הפגנה מול סניף של טיב טעם פתח תקווה / צילום: גיא ליברמן

נזכיר כי במאי האחרון עלתה הרשת בקמפיין שילוט חוצות, שבו הודיעה כי היא מתחילה לבצע שירותי משלוחים בירושלים. כצפוי, השלטים הושחתו, אולם הרשת החלה בפעילות כמתוכנן, והיא ממשיכה בכך גם כיום. עם זאת, לא מתוכננת פתיחת סניף בעיר הבירה.