לארי עורך סבב מינויים ראשון בהנהלת מזרחי טפחות

שבי שמר, מנכ"לית בנק אגוד, תחליף את ישראל אנגל, מנהל החטיבה הקמעונאית של הבנק, שעוזב אחרי 17 שנה בתפקיד • תרי ישכיל תחליף את דינה נבות, שעמדה בראש החטיבה לשיווק ופרסום במשך כ-10 שנים

משה לארי, מנכ''ל מזרחי טפחות / צילום: אבשלום שושני
משה לארי, מנכ''ל מזרחי טפחות / צילום: אבשלום שושני

שתי חברות הנהלה חדשות במזרחי-טפחות. דירקטוריון הבנק אישר את המלצת המנכ"ל משה לארי לבצע מינויים חדשים, הראשונים שלו מאז נכנס תפקיד בספטמבר 2020.

שבי שמר, מנכ"לית בנק אגוד בשלוש השנים האחרונות, תתמנה לסמנכ"לית ומנהלת החטיבה הקמעונאית בבנק, במקומו של ישראל אנגל, שעוזב את הבנק אחרי 22 שנה, מהן 17 שנה כראש החטיבה הקמעונאית. גם הוא, כמו שמר, הצטרף לבנק לאחר מיזוג, אז, ב-2005, המיזוג של טפחות אל תוך המזרחי.

שבי שמר / צילום: רמי זרנגר
 שבי שמר / צילום: רמי זרנגר

החל משנת 2010 עובדת שמר בבנק אגוד בתפקידים שונים ובהם סמנכ"לית וראש החטיבה העסקית; סמנכ"לית בכירה וראש החטיבה הקמעונאית, נכסי לקוחות ויעוץ והחל מאוגוסט 2018 מכהנת כמנכ"לית הבנק. קודם לכן, בין השנים 1989-2010, עבדה בבנק הפועלים במספר תפקידים ובהם מנהלת מרכזי העסקים של הבנק במרכז ובנגב ועוד. אגוד מוזג אל תוך מזרחי טפחות ברבעון האחרון של 2020. יצוין, כי המינוי כפוף לאישור בנק ישראל.

במקביל לשמר, גם תרי ישכיל שכיהנה עד לא מזמן כסמנכ"לית השיווק והשירות בחברת פרטנר, מצטרפת להנהלת מזרחי-טפחות. ישכיל תתמנה לסמנכ"לית ומנהלת החטיבה לשיווק, פרסום ופיתוח מוצרים בבנק, במקומה של דינה נבות שביקשה לפרוש לאחר כ-10 שנים בתפקיד.

תרי ישכיל / צילום: ליה יפה
 תרי ישכיל / צילום: ליה יפה

לפני הגעתה לפרטנר בשנת 2017 היא כיהנה כמשנה למנכ"ל בקבוצת זאפ. לפני כן שימשה כסמנכ"לית שיווק ופרסום וחברת הנהלה בחברת פסגות ובשנים 2006-2011 עבדה בקונצרן המזון תנובה, תחילה כראש מטה וחברת הנהלה בקבוצה ואחר כך התמנתה למנהלת חטיבת שיווק מרכזי בתשלובת המזון תנובה.