מגדלי הים התיכון רוכשת 10.5 דונם בקרבת צומת מסובים בכ-141 מיליון שקל

החברה הודיעה כי זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת מקרקעין, המיועדים להקמת בית דיור מוגן בשכונת פארק איילון באור יהודה

מגדלי הים התיכון / צילום: באדיבות מגדלי הים התיכון
מגדלי הים התיכון / צילום: באדיבות מגדלי הים התיכון

חברת מגדלי הים התיכון  הודיעה היום (א') כי זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת מקרקעין, המיועדים להקמת בית דיור מוגן בשכונת פארק איילון באור יהודה. בכוונת החברה לבנות בית דיור מוגן ובו עד 500 יחידות.

תמורת המקרקעין תשלם מגדלי הים התיכון כ-141 מיליון שקל, בתוספת מע"מ, ובנוסף תשלם כ-29 מיליון שקל בגין הוצאות פיתוח.

תוכנית שכונת פארק איילון קודמה באמצעות הותמ"ל (תמ"ל 1046) ואושרה ב-2018. שטחה של השכונה החדשה הוא כ-1,670 דונם, והיא כוללת 1,876 יחידות דיור ו-590 יחידות דיור לדיור מיוחד. מסחר, תעסוקה, שירותי ציבור, פארק נחל ושטחים פתוחים.

חלק מההיגיון בהקמת השכונה נשען על הפיתוח העתידי של ציר כביש 461, שאמור להפוך מכביש משני בחשיבותו ל"שדרה מטרופולינית", כולל שוליים בנויים ובהם מגורים, ובעיקר תעסוקה מניבת ארנונה.

רשת מגדלי הים התיכון מפעילה 7 בתי דיור מוגן בהיקף כולל של כ-1,650 יחידות דיור. לפי הודעת החברה, היא סיכמה את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2021 עם עלייה בקצב שיווק יחידות דיור, עלייה ב-FFO וגידול ברווחים. במחצית הראשונה של השנה הרווח הנקי לבעלי המניות הסתכם לכ-15 מיליון שקל, ה-FFO עלה לכ-46 מיליון שקל, וההון העצמי של החברה הסתכם בכ-954 מיליון שקל.