תדהר והראל מניבים השלימו את רכישת מחצית בית מולדבסקי במתחם כורזין בגבעתיים תמורת 100 מיליון שקל

המתחם, הממוקם בסמוך לדרך אלוף שדה, בחלקו המזרחי של מתחם כורזין, כולל מבנה מסחר ומשרדים בשטח של 10,000 מ"ר וכן מגרש חניה נרחב עם תב"ע תקפה לעוד 20,000 מ"ר תעסוקה

בועז מולדבסקי / צילום: אסף לוי
בועז מולדבסקי / צילום: אסף לוי

תדהר והראל מניבים השלימו בשבוע שעבר את רכישת מחצית מתחם בית מולדבסקי בגבעתיים. המתחם כולל מבנה מסחר ומשרדים בשטח של 10,000 מ"ר וכן מגרש חניה נרחב עם תב"ע תקפה לעוד 20,000 מ"ר תעסוקה. המתחם כולו ממוקם בסמוך לדרך אלוף שדה, בחלקו המזרחי של מתחם התעסוקה והמסחר כורזין.

תדהר והראל מניבים שילמו למשפחת מולדבסקי 100 מיליון שקל. בית מולדבסקי הקיים מתוכנן להמשיך לפעול במתכונת הקיימת היום, והשותפים בוחנים את פיתוח השטח הצמוד.

יש לציין כי תוכנית המתאר של גבעתיים, שלא אושרה עדיין, מייעדת פיתוח משמעותי לאזור דרום העיר, הכולל תוספת של כ-800,000 מ"ר שטחי מגורים, 316,000 מ"ר שטחי תעסוקה ו-47,000 מ"ר שטחי מסחר. על-פי התוכנית למתחם כורזין, מבני תעסוקה ישנים בני 3-5 קומות יוחלפו במגדלי תעסוקה מעל קומות מסחר וציבור.

קבוצת מולדבסקי בבעלות יוסי ובועז מולדבסקי עוסקת בתחומי היהלומים, נדל"ן והשקעות בסטארט-אפים בתחומי טכנולוגיה שונים. הקבוצה הייתה מבין המשקיעים הראשונים ביונקורנים YOTPO, snyk, lendbuzz ,WSC Sport, Tommorow.io ועוד.

תדהר והראל מניבים היא שיתוף-פעולה של חברת הייזום והבנייה קבוצת תדהר, יחד עם קבוצת הראל. השותפות שמה לעצמה יעד של הקמה ואחזקה משותפת של נכסים בהיקף של כמיליון מ"ר בעשר השנים הקרובות.