אחרי היו"ר והמנכ"ל, גם המשנה למנכ"ל נתיבי איילון פורש

המשנה למנכ"ל בחברה הממשלתית נתיבי איילון, אליצח דמבינסקי, הודיע בשבוע שעבר על רצונו לסיים את תפקידו, אותו הוא צפוי לסיים באמצע חודש דצמבר הקרוב, כאשר לאחר מכן הוא צפוי לעבור למגזר הפרטי • נכון להיום, החברה מתנהלת ללא יו"ר דירקטוריון, וגם המנכ"ל בדרך לסיים את תפקידו

אליצח דמבינסקי / צילום: נתיבי איילון
אליצח דמבינסקי / צילום: נתיבי איילון

שרשרת העזיבות בנתיבי איילון לא עוצרת. לגלובס נודע כי אליצח דמבינסקי, שמשמש כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל הטכנולוגיה והחדשנות הודיע בשבוע שעבר על רצונו לסיים את תפקידו. הוא צפוי לסיים בפועל את התפקיד כבר באמצע חודש דצמבר הקרוב ולעבור למגזר הפרטי. דמבינסקי מסיים חמש שנים בחברה הממשלתית, מתוכן כשנה וחצי כמשנה למנכ"ל. דמבינסקי הוביל בתקופתו את נושא החדשנות בחברה, והיה בקשר עם חברות פרטיות וסטארטאפים רבים בתחום התחבורה. כך למשל רק ביולי האחרון, התראיין לגלובס וסיפר על פיילוט  שהחברה מקיימת לשימוש ברמזורים אדפטיביים בפעילות של נתיבי איילון.

עזיבתו מגיעה בעיתוי לא שגרתי עבור החברה. לפני מספר שבועות סיים יו"ר דירקטוריון נתיבי איילון, מאיר חן את תפקידו. בחודש אוגוסט האחרון, זמן קצר לפני עזיבתו של חן, הודיע איתמר בן מאיר שמשמש כמנכ"ל החברה מזה ארבע שנים כי בכוונתו לסיים את תפקידו, והוא צפוי לסיים סופית את תפקידו בחברה ב-15 לדצמבר, כאשר גם הוא צפוי לעבור למגזר הפרטי.

לאחרונה הודיעה שרת התחבורה, מרב מיכאלי כי ברצונה למנות את מנכ"לית אינטל ישראל לשעבר מקסין פסברג לתפקיד יו"ר החברה. יצוין כי רק לאחר איוש תפקיד היו"ר, צפויה לפעול ועדת איתור למינוי של מנכ"ל קבוע לחברה במקומו של בן מאיר. מבדיקת גלובס עולה כי בימים הקרובים צפויה החברה לבחור במ"מ מנכ"ל עד לבחירה של מנכ"ל קבוע.