המשטרה: פענחנו את רצח יזם הנדל"ן אלדד פרי

היום תגיש המשטרה הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום נגד החשוד דניאל קדר, בן 64 שהפסיד כ-5 מיליון שקל בפרויקט של פרי בלוד • ברשות החשוד היה אקדח אשר תואם את הממצאים שהיו בזירת הרצח • בימים הקרובים יוגש כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים נגדו

אלדד פרי / צילום: איל יצהר
אלדד פרי / צילום: איל יצהר

המשטרה הודיעה כי פענחה את רצח יזם הנדל"ן אלדד פרי ז"ל שהתרחש לפני 5 שבועות. היום (ב') תוגש נגד החשוד, דניאל קדר, הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום בימים הקרובים. קדר בן ה-64 הוא סב לשישה נכדים ללא כל עבר פלילי. הוא רכש שתי דירות בפרויקט של פרי בלוד והפסיד כ-5 מיליון שקל. פרי אף חתם לו ערבות אישית על רכישתו. במהלך החקירה נמצאה התאמה בין האקדח שברשותו של קדר לבין הממצאים בזירת הרצח.

המשטרה ניהלה חקירה סמויה בעקבות הרצח של פרי ז"ל, במהלכו נבדקה מעורבות של מאות רוכשי הדירות. קדר מחזיק בשני אופנועים, והוא בעל רישיון לאקדח. בפרופיל הפייסבוק שלו, הוא פרסם בעבר תמונות בהן הוא אוחז באקדח.

ימ"ר מרכז של המשטרה פתחה בתאריך 15.10.21 בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח חירום במוקד 100, בדבר אירוע ירי ברחובות, בו נורה למוות תושב העיר, עת יצא מרכבו בשעת בוקר מוקדמת, סמוך לבית כנסת בעיר.

עם מעבר החקירה הסמויה לשלב הגלוי, עצרו בלשי הימ"ר את החשוד בביתו, כשברשותו אקדח אשר נבדק במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל ונמצאה התאמה לממצאים שנדגמו בזירת הרצח, כמו גם תפיסת האופנוע שבבעלותו, ששימש עפ"י החשד את החשוד בהגעה לזירה והמלטות ממנה אחר הרצח.

בהתאם לצורכי החקירה והתפתחותה, האריך בית המשפט את מעצרו של החשוד מעת לעת, והיום כאמור תוגש ע"י פרקליטות מחוז מרכז הצהרת תובע נגד קדר ובימים הקרובים יוגש כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

חזקת החפות: טרם הוגש כתב אישום נגד דניאל קדר, הוא מכחיש את המיוחס לו ועומדת לו חזקת החפות