5 דברים שכדאי לדעת על הטבות בכרטיסי אשראי

רגע לפני שאתם מצטרפים לגוגל פיי, כדאי לכם לבדוק את ההטבות שחברות כרטיסי האשראי מציעות, ובהתאם לזה להגדיר את כרטיס האשראי הראשי בארנק הדיגיטלי • מעבר לזה, כדאי לכם לשקול לבטל את חלק מהכרטיסים שלכם - ולבחון גם את דמי הכרטיס שאתם משלמים

ריבוי כרטיסי אשראי / אילוסטרציה: Shutterstock
ריבוי כרטיסי אשראי / אילוסטרציה: Shutterstock

1. הטבות חדשות עם כניסת גוגל פיי

עם כניסתו לארץ של גוגל פיי, שהצטרף לאפל פיי, כל חברות כרטיסי האשראי מציעות הטבות שונות. המטרה: אם יש לכם מספר כרטיסי אשראי, תבחרו להגדיר דווקא את הכרטיס שלהם ככרטיס הראשון בגוגל פיי ובכך תבטיחו שהוא זה שיגוהץ בכל פעם שתעבירו את הטלפון או השעון בקופה.

2. למה יש לכם הרבה כרטיסים?

לפני שאתם בודקים איזה כרטיס כדאי לשים בגוגל פיי, כדאי לבדוק למה יש לכם כמה כרטיסים ואם לא עדיף לבטל חלק מהם. לריבוי כרטיסי אשראי יש שני אפקטים שליליים - יד קלה על ההדק, ובלגן בהוצאות.

3. פטור מדמי כרטיס

מבלי לזלזל בהטבות של חברות כרטיסי האשראי, אחת ההטבות המשמעותיות שניתן לקבל היא הפטור מדמי כרטיס. חפשו כרטיסים שמעניקים פטור קבוע, או חיזרו ובקשו פטור מהבנק שלכם. הוא לא מסכים? עברו לכרטיס שמעניק פטור.

4. לבדוק גם את הלא מוכר

בכל פעם שנעבור בסופר או בחנות הבגדים, המועדונים הגדולים ינסו לשכנע אותנו להנפיק עוד כרטיס. לצד זה, קיימים מועדונים מוכרים פחות שנותנים הטבות על קניות, עמלות מופחתות, הטבות בגיהוץ בחו"ל ועוד. אם אתם בוחרים כרטיס מועדון נסו להתאים אותו לצרכים שלכם.

5. ניצול הטבות

אם כבר יש לכם מועדוני לקוחות, נצלו את ההטבות. אפליקציית findiscount מרכזת את כל ההטבות במועדונים, כך שלפני ביצוע רכישות תוכלו לדעת האם יש הטבה ובאיזה מועדון.