כבר לא חוליגנית: שהר לוינשטיין עוזבת את הסוכנות שהקימה לטובת סטארט-אפ טכנולוגי

לוינשטיין מצטרפת לסטארט-אפ הגיימינג Overwolf בתפקיד Creative Marketing Director • בתפקידה החדש היא תהיה אחראית על השיווק הגלובלי של Overwolf, בדגש על מהלכי מיתוג גדולים ואקטיבציות לקהילות ה-in-game creators והגיימרים ברחבי העולם • "אני משאירה מאחוריי חברה מדהימה ואת הצוות הכי מבריק אבר, אין לי ספק שימשיכו להפציץ ולגרום לי לקנא", אמרה

שהר לוינשטיין / צילום: אסף אמברם
שהר לוינשטיין / צילום: אסף אמברם

אל הבכירים שמאבד בשנתיים האחרונות תחום הפרסום לטובת ההייטק מצטרפת בימים אלה דמות מוערכת במיוחד: לגלובס נודע כי שהר לוינשטיין, ממייסדות משרד הפרסום חוליגנס, עוזבת את הסוכנות ומצטרפת לסטארט-אפ הגיימינג Overwolf בתפקיד Creative Marketing Director. לווינשטיין היא אחת מנשות הקרייאטיב הבכירות היחידות בענף. היא זוכה להערכה מקיר לקיר בתעשייה והיא גיימרית ידועה, מעצבת משחקים ואף מרצה על משחקים, גיימינג וגיימיפיקציה בעולם השיווק מזה שנים.

בתפקידה החדש היא תהיה אחראית על השיווק הגלובלי של Overwolf, בדגש על מהלכי מיתוג גדולים ואקטיבציות לקהילות ה-in-game creators והגיימרים ברחבי העולם.

נזכיר כי רק לפני שנה התמזגה סוכנות חוליגנס שללוינשטיין היה חלק משמעותי בהקמתה עם סוכנות הדיגיטל קי לוג'יק. חוליגנס הוקמה ב-2011 על-ידי לווינשטיין, בן זוגה מקס שצ'רבקוב, ומרים מושינסקי, ומיד עם הקמתו מוצב כמשרד בוטיק דיגיטלי שהצליח לתת מענה קרייאטיבי בתחומים שמשרדי הפרסום הגדולים כלל לא ידעו להתמודד איתם.

בשנים הראשונות המשרד נמנע כמדיניות מעיסוק במדיה, כדי שהפתרונות שיציע יהיו מותאמים ללקוח ללא הטיה כלשהי. בענף הפרסום עדיין לא ידעו איך לאכול את הדיגיטל, ולחוליגנים שהביאו הבנה עמוקה של מדיה (שצ'רבקוב היה בכיר במשך שנים במקאן דיגיטל) לצד יכולות קרייאטיביות (לוינשטיין נחשבת לאחת המוכשרות בתחום) , נוצר יתרון שאיפשר לסוכנות לעבוד עם לקוחות משמעותיים כמו סלקום.

לענף הפרסום לקח זמן להבין את החשיבות המכרעת שיש להטמעת היכולות הדיגיטליות, בעיקר משום שהתחום נתפס ככזה שמתקשים להרוויח בו. אולם בסופו של דבר לא הייתה ברירה, והמשרדים הגדולים קפצו למים ופיתחו יכולות דיגיטליות - טכנולוגיות וקרייאטיביות. בהמשך, לאחר שהמשרדים הגדולים החלו ליישר קו, חברו החוליגנס לסוכנות קי לוג'יק שבאה בדיוק מהמקום ההפוך - הבנה עמוקה בטכנולוגיה ודאטה אך נחיתות ביכולות הקרייאטיביות.

עתה כאמור מצטרפת לוינשטיין לחברת Overwolf, שפיתחה פלטפורמה המאפשרת ליוצרי תוכן לבנות, להפיץ ולייצר רווחים מאפליקציות, mods ו-addons למשחקי וידאו, כמו League of Legends, Minecraft, Fortnite ועוד. את חוליגנס ימשיך להוביל מקס שצ'רבקוב, מנכ"ל היחידה ומי שאחראי על פיתוח הצעות הערך החדשות והמוצרים הדיגיטליים, לצד מרים מושינסקי, שמנהלת מקצועית את תחום הארט.

לדברי לוינשטיין, "כך מגיעות לקצן 11 שנים של רייד חוליגני מטורלל לצד מקס ומרים, השותפים הכי טובים בהיסטוריה. עשינו דברים משוגעים יחד, עברנו אינספור דברים אבל אז הגיעה ההזדמנות לתפקיד שהוא חלומו של כל גיימר, אני משאירה מאחוריי חברה מדהימה ואת הצוות הכי מבריק אבר, אין לי ספק שימשיכו להפציץ ולגרום לי לקנא".

גולן כספי, מנהל הפעילות העסקית של קבוצת K, מסר: "תודה לשהר על השותפות ועל הדרך המרתקת ליצירת סינרגיה ומתודולוגיות עבודה משותפות של אנשי קריאייטיב מעולים ומנוסים למחלקות ולחברות השונות בקבוצה. שהר היא נכס קריאייטיב שתייצר ערך אדיר לאן שלא תפנה".