גיימינג וקונספטים חדשים לעבודה: סיכום הכרזות Dell בתערוכת CES

חברת Dell השיקה בתערוכת CES מוצרים חדשים, ביניהם ה-XPS 13 Plus - לפטופ ששוקל 1.24 קילו, כך שמאוד קל להסתובב איתו ממקום למקום • החברה השיקה גם מסך בעל מצלמה אינטגרלית, בשם UltraSharp 32 4K, שנועד להקל על עבודה מהבית

מצלמת אינטרנט, לפטופים ומסכים חדשים: DELL משיקה קונספטים חדשים לסביבת העבודה / צילום: Shutterstock, Gabriel Pahontu
מצלמת אינטרנט, לפטופים ומסכים חדשים: DELL משיקה קונספטים חדשים לסביבת העבודה / צילום: Shutterstock, Gabriel Pahontu

תערוכת CES מתקיימת בגרסה היברידית בלאס וגאס, וחברות רבות משיקות את המוצרים והטכנולוגיות החדשות שלהן במסיבות עיתונאים וירטואליות. גם חברת Dell Technologies  מצטרפת לחגיגות ומכריזה על המוצרים החדשים שלה.

XPS 13 Plus

חברות המחשבים ברחבי העולם מנסות למצוא פתרון לאלו שעוברים מהמשרד לבית, בטח כיום כשהעבודה חוזרת הביתה בגלל התפרצות האומיקרון. דל משיקה את ה-XPS 13 Plus שאמור לספק את הגמישות להילקח ממקום למקום. מדובר במחשב הראשון בסדרת ה-XPS 13 שמגיע עם מעבד Intel Core דור 12. מסך המחשב הוא מסך מגע והוא בגודל 13.4 אינץ', בתצוגת 4K OLED וכולל את טכנולוגיית ה-EyeSafe - זו האמורה לשמור על העיניים ולהפחית את הפגיעה מהאור הכחול. המחשב מגיע עם זיכרון אחסון של 512GB.

משקלו של המחשב הוא 1.24 קילו, כך שמאוד קל להסתובב איתו ממקום למקום. דל רוצה להתגאות בעבודת האנרגיה שעשו במחשב הזה, ולכן היא מספרת שהמחשב מגיע עם מאווררים גדולים יותר מהדור הקודם, כאלו המספקים 55% יותר זרימת אוויר. יותר מזה, לפי החברה הסוללה מחזיקה זמן ארוך מהמחשבים הקודמים, והמחשב תומך בטעינה מהירה - דל מבטיחה שהמחשב יגיע לטעינה של 80% בפחות משעה.

לצד זה, כמו הרבה חברות אחרות, דל הודיעה שהיא השקיעה מחשבה בשימוש מקורות אנרגיה מתחדשים כדי לא לזהם - כמו גם שניתן למחזר 100% מהרכיבים של המחשב. המחיר מתחיל מ-1,199 דולר.

מחשב XPS 13 Plus של דל / צילום: יח''צ
 מחשב XPS 13 Plus של דל / צילום: יח''צ

UltraSharp 32 4K

חברות טכנולוגיה רבות מחפשות פתרונות בנוגע לצורת העבודה מהבית או בכל מקום אחר בעולם. דל החליטה לחשוף מסך בעל מצלמה אינטגרלית, בשם UltraSharp 32 4K. המסך בגודל 31.5 אינץ' עם כפתור ייעודי לטימס של מיקרוסופט. המסך הוא הראשון בסדרה שמכיל את טכנולוגיית ה-IPS Black Panel ומציע ניגודיות ביחס 1:2000 וצבעים חיים עם 98% במרחב DCI-P3 ו-1.07 מיליארד עומק צבע.

למסך יש מצלמת רשת מובנית לצד זוג רמקולים 14W ושני מיקרופונים מבטלי רעשי רקע ואקו. מצלמת הרשת באיכות 4K בכל תנאי התאורה, בתמיכה HDR Digital Overlap שעוזרים לשמור על הצבעים וליצור חשיפה מאוזנת. החברה אומרת כי למצלמה של המחשב יש יכולות לטיוב הפריים והיא יודעת לשנות זווית, למרכז את המשתמש או לתקן את האור בצורה אוטומטית. המוצר יהיה זמין מחודש מרץ.

UltraSharp 32 4K / צילום: יח''צ
 UltraSharp 32 4K / צילום: יח''צ

Alienware

החברות השונות מכריזות על הפיתוחים האחרונים שלהן בתחומי הגיימינג. גם דל עושה את זה, ומשיקה ליין מוצרים השנה שאמור לתת את הדגש הזה בדיוק. החברה חשפה את החברה שיושקו בשנה הקרובה, מחשבים מסדרות ה-X-Series וה-M-Series ומוצרים נוספים.

אז ראשית, סדרת X, החברה משיקה את ה-Alienware x14. מחשב נייד ודק, בגודל מסך של 14 אינץ'. המעבד הוא מהדור ה-12 של אינטל, לצד בחירה בין שבב גרפי של אנבידיה, GeForce RTX 3060 או של אינטל Arc™ Graphics. למחשב טכנולוגיית קירור Alienware Cryo-Tech. לפי החברה, המחשב מצליח להחזיק הפעלת וידיאו HD למשך 11 שעות. המחשב תומך בטכנולוגיות Advanced Optimus ו-G-SYNC של NVIDIA, כך שחיי הסוללה מחזיקים יותר.

מחשב Alienware x14 של דל / צילום: יח''צ
 מחשב Alienware x14 של דל / צילום: יח''צ

לצד זאת, החברה השיקה מחשב נוסף בסדרת ה-M, ה-Alienware m17 R5. מסך בגודל 17 אינץ'. דל מבטיחה מחשב חזק ביותר עבור גיימינג, והיא מנמקת: "הוא נחשב למחשב החזק והעוצמתי ביותר בעולם בקטגוריית מכשירי המיקרו המתקדמים (AMD) הודות למעבדי AMD Ryzen™ 6000 Series, גרפיקת AMD Radeon™ RX, טכנולוגיית AMD FreeSync™ Premium, AMD SmartShift MAX, AMD Smart Access Memory והמחשב הנייד הראשון הכולל AMD SmartAccess Graphics", לשון ההודעה. לפי החברה, המחשב בעל טכנולוגיות קירור Alienware Cryo-tech.

ה-Alienware m17 R5 של דל / צילום: יח''צ
 ה-Alienware m17 R5 של דל / צילום: יח''צ

דל השיקה גם מסך גיימינג QD-OLED, מסך המשלב איכויות תמונה של OLED עם טכנולוגיית Quantum Dot. בנוסף, היא השיקה אוזניות גיימינג אלחוטיות - המאפשרות טעינה של 15 דקות בשביל שימוש של 6 שעות (וטעינה מלאה ייתנו לכם 55 שעות). לבסוף, החברה השיקה גם עכבר גיימינג אלחוטי, המגיע עם טכנולוגיית מדידת השהייה של מערכת NVIDIA Reflex.

קונספטים חדשים לעבודה יעילה 

דל ניצלה את תערוכת CES כדי להכריז על קונספטים חדשים בעבודה: הראשון, Stanza, מדגיש את חווית ריבוי המסכים. החברה הכריזה על מכשיר דק וקל בגודל 11 אינץ' שלא כולל מצלמות או רמקולים - כי אלו הסחות דעת.

מכשיר Stanza של דל / צילום: יח''צ
 מכשיר Stanza של דל / צילום: יח''צ

הקונספט השני הוא Pari, מצלמת אינטרנט אלחוטית שניתנת להזזה בקלות. אפשר להניח אותה על המסך אם רוצים, מעל המסך או בתחנת עגינה. קונספט שלישי הוא Flow, וזה סביבת עבודה חכמה שבה המחשב הנייד מתחבר אוטומטית למסך, עכבר, מקלדת ועוד, מבלי שהלקוח מתיישב לעבוד.

סביבת העבודה Flow של דל / צילום: יח''צ
 סביבת העבודה Flow של דל / צילום: יח''צ