עו'ד מיכה גדרון, מועמד נוסף לתפקיד יו"ר וועדה מחוזית ת"א

גדרון, מעורכי הדין המובילים בתחום הנדל"ן, מסתמן כמועמד נוסף לתפקיד יו"ר הוועדה המחוזית ת"א במקומה של אדר' דניאלה פוסק, שאמורה לצאת לפנסיה • מועמדים נוספים לתפקיד הם ערן ניצן ועו"ד שילה רצבי

מיכה גדרון / צילום: תמר מצפי
מיכה גדרון / צילום: תמר מצפי

עו"ד מיכה גדרון, מעורכי הדין המובילים בתחום הנדל"ן, יו"ר ועדת התכנון והבנייה (משותף) של לשכת עורכי הדין, ולשעבר יו"ר וועדת הערר של מחוז ת"א (1997-2014), מסתמן כמועמד נוסף לתפקיד יו"ר הוועדה המחוזית ת"א. את התפקיד ממלאת מאז שנת 2017 אדר' דניאלה פוסק, שאמורה לצאת לפנסיה.

מועמדים נוספים לתפקיד הם ערן ניצן, שכיהן מ-2017 כציר הכלכלי בוושינגטון וקודם לכן כסגן הממונה על התקציבים בתחום הנדל"ן. בתקופת כהונת שר האוצר משה כחלון הוכפף מינהל התכנון למשרד האוצר וניצן מונה גם כיו"ר הותמ"ל (הוועדה הארצית לתכנון ובנייה של מתחמים מועדפים לדיור). מועמד נוסף הוא עו"ד שילה רצבי.

מחוז תל אביב מתפרש על שטח כולל של 176 קמ"ר והוא כולל 12 רשויות מקומיות עם אוכלוסייה של 1.38 מיליון תושבים. בשונה ממחוזות אחרים מחוז תל אביב בנוי ברובו, עירוני, והוא הצפוף ביותר. במסגרת התפקיד אחראי יו"ר הוועדה המחוזית למכלול הפעילויות התכנוניות במחוז, כולל עמידה ביעדים שנקבעו בתוכנית העבודה, ייזום וביצוע התכנון במחוז, אישור התוכניות המובאות לדיון בוועדה המחוזית, וגיבוש המדיניות התכנונית במחוז.

יש לדעת כי הוועדה המחוזית ת"א עוברת בחודשים האחרונים טלטלה. אדר' ד"ר חוה ארליך, לשעבר מהנדסת העיר פתח תקווה, שנכנסה לתפקידה כמתכננת מחוז ת"א בחודש מאי 2019, סיימה את תפקידה בחודש יולי האחרון ורק לאחרונה נודע כי אדר' ארז בן אליעזר יחליף אותה.