נטפליקס מעלה את מחירי החבילות בישראל

מספר חודשים לאחר שייקרה את חבילות הצפייה בארה"ב, חברת הסטרימינג הגדולה בעולם מעלה מחירים גם בארץ • חבילת ה-HD לצפייה בשני מכשירים תתייקר ב-17%; חבילת הפרימיום תתייקר מ-60.90 שקל לחודש ל-69.90 שקל בחודש

נטפליקס / צילום: Shutterstock
נטפליקס / צילום: Shutterstock

נטפליקס מעלה את מחירי החבילות שלה בישראל. לאחר שלפני כמה חודשים ייקרה את החבילות שלה בארה"ב, כעת החברה מתחילה להעלות מחירים בשאר המקומות בעולם. נראה שזה הפך כבר לשיטה אצל נטפליקס, שמעלה מחירים כי היא פשוט יכולה.

חברת הסטרימינג הגדולה בעולם משווקת בישראל את מחיר החבילה הבסיסית שלה ב-32.9 שקל לחודש. מדובר בחבילה באיכות רגילה, ומחיר זה יישאר ללא שינוי. החבילה השנייה בדירוג של נטפליקס היא חבילת ה-HD לצפייה בשני מכשירים, והיא תתייקר ב-17%: מ-46.90 שקל לחודש ל-54.90 שקל לחודש.

החבילה היוקרתית של נטפליקס הנקראת "פרימיום", שמאפשרת צפייה באיכות 4K, תתייקר מ-60.90 שקל לחודש ל-69.90 שקל בחודש.

מנטפליקס נמסר בתגובה: "אנחנו מבינים שלאנשים יש יותר אפשרויות בידור מאי-פעם, ואנו מחויבים לספק חוויה טובה עוד יותר למנויים שלנו. אנו מעדכנים את המחירים שלנו כדי שנוכל להמשיך להציע מגוון רב יותר של תוכניות טלוויזיה וסרטים. המנוי הבסיסי שלנו נשאר באותו המחיר, מה שמבטיח שכמה שיותר אנשים יוכלו ליהנות מהתוכן שלנו".

סביר להניח כי רוב הצופים לא ינטשו את נטפליקס כל עוד אין לה תחרות אפקטיבית, ולכן התופעה של ייקור תעריפים אצלה תימשך. יחד עם זאת, הכניסה של דיסני פלוס לישראל בשנה הבאה צפויה לייצר תחרות לנטפליקס, ויהיה מעניין לראות האם הציבור הישראלי יקבל את העלאת המחירים ללא תגובה.