40 מתוך 2,000: מי יהיו הצעירים המבטיחים של גלובס?

יותר מ-2,000 איש ואישה הוגשו כמועמדים לנבחרת המנהיגות הצעירה של גלובס שתיחשף בסוף השבוע ומתפרסמת זו השנה ה-16 ברציפות • התוצאה היא רשימה פתוחה, מגוונת ומושקעת • כך נראה המיון מאחורי הקלעים

40 עד 40
40 עד 40

זו השנה ה-16 ברציפות שבה גלובס מפרסם את רשימת הצעירים המבטיחים (או בשמה הפופולרי 40 עד 40). בשנתיים האחרונות החלטנו לפתוח את אפשרות ההגשה לכל מי שחפץ בכך באמצעות טופס מקוון מתוך שאיפה לפתוח את המועדון לקהלים חדשים בהתאם לערכי גלובס.

בשנה שעברה קיבלנו 900 פניות, השנה המספר למעלה מהכפיל את עצמו. קיבלנו מספר שיא של כ-2,000 אנשים שביקשו להגיש את עצמם או אחרים.

עבודת המיון והסינון הייתה קשה וארכה חודשים. כל פנייה נשקלה בכובד ראש, נותחה ונחקרה. לפני קבלת ההחלטה הסופית נעזרנו גם בחוות הדעת של ועדה מייעצת, שהורכבה כולה מבוגרי הפרויקט וכוללת בין היתר את מנהל מכון המחקר של שירותי בריאות כללית, רן בליצר, מנכ"לית משרד החקלאות ופיתוח הכפר, נעמה קאופמן פס, ומשקיע ההון סיכון ושותף בקרן אלף מייקל אייזנברג.

עכשיו, כשאנחנו קרובים מאי פעם לסוף התהליך, אפשר לומר בביטחון מלא - המאמץ השתלם. הגענו לרשימה שמקיפה תחומים נרחבים של המשק והחברה הישראלית, שפורצת את הגבולות הגיאוגרפיים של מרכז הארץ ושנותנת מקום לסוגים שונים של אנשים. רשימה מגוונת, מעניינת, מעוררת השראה ואולי הכי חשוב - כזאת שאנחנו גאים לחשוף בסוף השבוע.