רשת הסטוק מתרחבת: תקים מחלקות ספורט בהשקעה של 3 מיליון שקל

במחלקות החדשות של הרשת ניתן יהיה למצוא, בין היתר, מוצרי כושר ביתיים • בשנה האחרונה נפתחו שמונה סניפים חדשים

חנות הסטוק / צילום: הסטוק
חנות הסטוק / צילום: הסטוק

רשת "הסטוק" פותחת מחלקות ספורט וכלי עבודה לבית תחת המותג הפרטי CAMEO בהשקעה של 3 מיליון שקל. במחלקות החדשות ניתן יהיה למצוא, בין היתר, מוצרי כושר ביתיים, ביניהם מתקני מתח, מזרני יוגה, משקולות וגומיות TRX.

הרשת, שהקים ומנהל עופר ברק, מהווה One Stop Shop ומונה 33 סניפים ברחבי הארץ. בשנה האחרונה נפתחו שמונה סניפים חדשים, ועד סוף השנה מתעתדת הרשת לפתוח עוד 16 נוספים, ביניהם סניף דגל בתל אביב. כפי שפורסם בגלובס באוקטובר, הסניף ימוקם בפארק עתידים וישתרע על שטח של 1,300 מ"ר. בהקמתו הושקעו 4 מיליון שקל, והוא צפוי להיפתח לקהל בחודשים הקרובים.

"מאז החלה מגפת הקורונה אנשים מבלים זמן רב בבתים. הם מבשלים יותר, עושים כושר ומחפשים איך לחדש, כך שכבר זמן רב שיש ביקוש גדול למוצרים שעד לא מזמן לא היו חלק מאסטרטגיית הצמיחה של החנויות", מסביר ברק את המהלך.

באשר להתייקרות המחירים הוא אומר כי "אנחנו משתדלים להישאר מחוברים לשטח וקשובים לצרכנים. ספגנו לא מעט מההתייקרויות והחלטנו שלא ליישר קו עם העלאת המחירים במשק. יתרה מכך, בימים הקרובים נתחיל בהורדת מחירים, לקראת פורים ומבצעי החורף".

בין המתחרות של הרשת נמנות מקס סטוק, שיצאה להנפקה בספטמבר 2020, זול סטוק, דן דיל וג'מבו סטוק. עד אוגוסט האחרון פעלה בישראל גם רשת הסטוק היפנית דייסו , והשנה אמורה להתחיל לפעול בישראל רשת הסטוק היוונית ג'מבו.