יגאל ארנון ושות' מציגים מודל שכר ותגמולים חדש

וגם: האקסלרטור לבדואים מתרחב, מצנח הזהב וחדשות טובות • אירועים ומינויים

עו''ד גיל אורן ועו''ד אמנון לורך / צילום: כדיה לוי
עו''ד גיל אורן ועו''ד אמנון לורך / צילום: כדיה לוי

עורכי הדין ב-3 השנים הראשונות יזכו להעלאה של למעלה מ-10% בשכרם, תוספת חודשית עבור "עבודה מאומצת", מענק שנתי לחופשה ובילויים, חניה במשרד, תוספות לימי החופשה ועוד. לצד אלה, המשרד יאפשר מודל עבודה היברידי של עד שלושה ימים מהבית.

משרד יגאל ארנון ושות' משיב 'מלחמה שערה' בתחרות תנאי ההעסקה בפירמות עורכי הדין הגדולות, וחושף את חבילת השכר וההטבות החדשה של המשרד, בהודעה שהוציאה הנהלת המשרד ל-220 עורכי הדין בפירמה. שכר עורכי הדין יועלה בתוספת קבועה משמעותית לשכר החודשי (וזאת מעבר לבונוסים המוגדלים ששולמו בסוף השנה).

טבלת השכר החודשי בשלוש השנים הראשונות תיראה מעתה כך, ותשקף העלאה של בין 1,750 ל-2,000 שקל לחודש: שכר חודשי בשנה הראשונה - 15,500 - 16,500 שקל, שכר חודשי בשנה השנייה - 17,500 שקל; שכר חודשי בשנה השלישית - 19,500 שקל.

בנוסף להטבת השכר המשמעותית, לעובדי המשרד יינתן בונוס חדש ומשמעותי שייקרא - "מענק עבודה מאומצת". מעתה, עורך דין שעובד באופן עקבי, משקיע ותורם לעבודה זמן ומאמצים ניכרים ביחס לאחרים, יקבל תוספת לשכרו, כך שבנוסף לתוספת הקבועה בשכר, כל עורך דין יוכל להגדיל את הכנסתו בסכום של 1,000 - 2,000 שקל מדי חודש. בנוסף לאלה, כלל עורכי הדין יקבלו חניה במשרד (המשרד בתל אביב נמצא במגדלי עזריאלי, והמשרד בירושלים בנחלת שבעה) או חלף חניה על סך 600 שקל. כמו כן, המשרד מעניק 'עמלת הבאה' משמעותית לעורכי דין המביאים לקוחות חדשים למשרד.

שכרם של עורכי דין הוותיקים (מהשנה הרביעית ואילך) יועלה אף הוא, וייקבע באופן אישי.

עו"ד חגי שמואלי, שותף מנהל יגאל ארנון ושות': "המהלך הנוכחי שעובר על השוק בכל הקשור לשיפור תנאי ההעסקה לעורכי הדין ולאיזון הנכון בין עבודה ופנאי - הוא חיוני וראוי. הקפדנו על כך בעבר, ואנו נוטלים חלק מוביל במהלך, במאמץ לתת לעורכי דין צעירים מעטפת תומכת רחבה, העונה על מגוון הצרכים: שיפרנו את תנאי השכר והתנאים הנלווים, והרחבנו את תמיכת המשרד בחופשות, חיי משפחה, רווחה ופנאי, ואנו מאפשרים עבודה היברידית בהיקף של עד 60%. תמיד היינו משרד ידידותי יותר לכל העובדים בו, היודע לשמר אווירה נעימה ומשתדל להימנע מעבודת יתר מוגזמת ומדרישות מחמירות".

האקסלרטור לבדואים מתרחב

25 יזמים, 7 פיתוחים - Startup Negev, המאיץ הטכנולוגי לבדואים, יוצא לדרך: במחזור השלישי של התוכנית, שיפתח ב-9 בפברואר, יעבדו היזמים בצוותים לפתח רעיונות ראשוניים עמם הגיעו לכדי מוצר מוגמר וכן לגייס משקיעים. מספר המשתתפים השנה מעיד על שינוי תפיסה במגזר הבדואי - יזמות טכנולוגית הופכת לאפיק פיתוח אישי וחברתי.

תוכנית סטארט-אפ נגב היא תוכנית לפיתוח יזמות טכנולוגית בקהילה הבדואית. היא נועדה לאפשר ליזמים ויזמיות מחברה זו לפתח סטארטאפים טכנולוגיים ברי קיימא, מהרעיון ועד גיוס המשקיעים. באמצעות התוכנית הצעירים לא רק נחשפים לפתרונות שמציעה הטכנולוגיה המתקדמת, אלה גם מתפתחת מנהיגות טכנולוגית בקרב הדור הצעיר של הקהילה הבדואית.

במאיץ שותפים עמותת מטע, קרן יקא, ICL-כי״ל, מרכז לאודר, קרן מיראג', חממת InNegev, הקרן החדשה, מונא - חלל לשינוי, מכללת ספיר והרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב. ביצוע המאיץ מתבצע על ידי עמותת מונא - חלל לשינוי.

במהלך הקורס המשתתפים מתנסים במגוון סדנאות בליווי מנטורים מהתעשייה, מעולם ההייטק וכן מנטורים מהחברה הבדואית. השנה לראשונה, בוגרי המחזורים הקודמים של התוכנית ישמשו מנטורים.

היזמים המצטיינים מקבלים תמיכה כספית להמשך פיתוח המיזם בסוף התוכנית. חלק מהבוגרים משני המחזורים הקודמים גייסו כבר מאות אלפי דולרים ומהווים מודל לחיקוי בקהילה הבדואית. בין הפיתוחים בעבר, סטארט-אפ למניעת גניבות דלק ודלקנים, מערכת שמתריעה על הסכנות בעישון נרגילה ועוד.

קרן גוז לוין, מ.מ. מנהלת אגף פיתוח כלכלי במרכז לאודר לתעסוקה: "אחת הסיבות שבזכותן התוכנית כל כך מצליחה, היא היכולת לנהל הסכמות בין השותפים. המחויבות של כל שותף לפרויקט והאמונה שזה הדבר הנכון היא ייחודית ודוחפת כבר 3 שנים את המהלך הזה קדימה".

מצנח הזהב

מנדל גניווייש ימונה למנכ"ל של חברת Stor.ai, המציעה פתרון מסחר דיגיטלי עבור רשתות קמעונאות בארץ ובעולם ומסייעת להן ללקט הזמנות בצורה מהירה ויעילה ולבצע מכירות אונליין.

אליענה פישלר מונתה לראש מערך תקשורת וקיימות של חברת אנרג'יאן בישראל.

פרופ' יוסי תמיר מונה ליו"ר הועד המנהל של עמותת מטב, המתמחה בפיתוח ובמתן שירותים לאזרחים ותיקים.

סילבר קסטל, בית ההשקעות לנכסים דיגיטלייםממנה את אביבה בן משה לדירקטורית.

קבוצת ארליך, משרד הפטנטים, הודיעה על מינויה של רות גרנות לסמנכ"ל טכנולוגיות לצד מינויה של סיגל קליין לסמנכ"ל לקוחות. 

חברת סלברייט, המפתחת פתרונות Digital Intelligence למגזר הציבורי והפרטי, מודיעה על מינויה של ענת פרן לחברת הנהלה בחברה.

סיפיה ממנה ארבעה דירקטורים ודירקטוריות חדשים בתחומי הטכנולוגיה, AI, פיתוח עסקי ופיננסים: אל"מ במיל' גל שמואלי, גב' אורית לרר, רו"ח מיכל בריקמן-מרום ומר אלחנדרו וינשטיין.

פירמת עוה"ד סאליבן תל אביב (Sullivan & Worcester) מודיעה על מינוי שותפים חדשים: עו"ד שמר סנדק מונה כשותף במחלקת ההייטק ועו"ד גל כהן מונתה כשותפה במחלקת שוק ההון.

חדשות טובות

שומרים על צוותי הרפואה: קבוצת א.ל. התקינה כתרומה ב-1500 אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד״א את טכנולוגיית IN-EX לאוויר נקי ומניעת התפשטות וירוסים.