יובל אפרתי מונה לסמנכ"ל השיווק והמכירות של קשת 12

אפרתי, שכיהן בשנים האחרונות בתפקידי ניהול ומכירות בחו"ל, יחליף בתפקיד את הסמנכ"ל המיתולוגי של קשת צביקה ליבליך, שמונה לאחרונה למנהל האסטרטגיה הראשי בחברת פאפאיה גלובל

יובל אפרתי / צילום: יח''צ
יובל אפרתי / צילום: יח''צ

מינוי משמעותי בקשת 12: יובל אפרתי מונה לסמנכ"ל השיווק והמכירות של הקבוצה במקום צביקה ליבליך שפרש.

אפרתי כיהן בשנים האחרונות בתפקידי ניהול ומכירות בחו"ל: בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל המסחרי של החברה הגלובלית פרסדו - פלטפורמת בינה מלאכותית לבניית קריאטיב אישי מבוסס ביצועים. לפני שימש כסגן נשיא בכיר ודירקטור בסיטיבנק אירופה, המזרח התיכון ורוסיה; וקודם לכן שימש כדירקטור באמריקן אקספרס בניו יורק.

במסגרת תפקידו יוביל אפרתי את האסטרטגיה המסחרית של קבוצת קשת, במסך ערוץ 12 ובאתר מאקו.

כאמור, אפרתי מחליף את הסמנכ"ל המיתולוגי של קשת צביקה ליבליך, שמונה לאחרונה למנהל האסטרטגיה הראשי (CSO) בחברת פאפאיה גלובל.

ליבליך הצטרף לקשת לפני 22 שנה לאחר שכיהן כסמנכ"ל בחברת המחקר גאלופ. תפקידו גדל עם השנים, ואחריותו כללה את התוויית האסטרטגיה השיווקית והמסחרית של הקבוצה בטלוויזיה ובערוצי הדיגיטל.

ליבליך היה הרוח החיה ביצירת שיתופי-הפעולה על המסך שלמעשה "הצילו" את קשת ממשבר דרמטי מול המפרסמים כשפרץ משבר הקורונה. שיתופי-הפעולה שיצר, ההנחות שהשכיל לתת וההתעקשות לשמור את הפרסום בקשת רלוונטי למרות החשש של המפרסמים, הפכו את הקערה על פיה, ובסופו של דבר דווקא מהלכים אלה חיזקו את הטלוויזיה המסחרית כולה - ואת קשת בפרט.

בשנה האחרונה ליבליך הוביל את עולם ההייטק למסך הטלוויזיה, החל ממיתוג מעסיק ועד למענה רוחבי למותגי היוניקורנים השונים.